پرداخت تمام مطالبات گندمکاران تا پایان مهر

    کد خبر :379558

نوبخت تصریح کرد: امیدواریم تا پایان مهر ماه همه مطالبات گندمکاران را پرداخت کنیم.

به گزارش سازمان برنامه و بودجه کشور: ، محمدباقر نوبخت معاون‌رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه تا پایان مهر ماه کل طلب گندم‌کارانپرداخت خواهد شد، اظهار کرد: تا تاریخ چهارم مهر ماه مبلغ ۱۰۳۴۵ میلیارد تومان به گندمکاران پرداخت شده است.

وی گفت: پرداخت طلب گندمکاران از دغدغه‌های جدی دولت است و تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر باقی‌مانده پول کشاورزان نیز پرداخت شود.

نوبخت تصریح کرد: کل مبلغ ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد تعهد این سازمان مندرج در مصوبه هیات وزیران به طور کامل پرداخت شده است.

رئیس‌سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه از ۳۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب از محل هدفمندی یارانه‌ها تاکنون ۲۰۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است، افزود: همچنین کل اعتبار تخصیص یافته از محل هدفمندسازی یارانه‌ها مبلغ ۲۲۰۰ میلیارد تومان متعلق به ماه‌های اردیبهشت، خرداد و تیرماه است. پیگیری برای ابلاغ ۱۱۰۰ میلیارد تومان از منابع هدفمندسازی مطابق مصوبه دولت در حال انجام است.

وی کل مبلغ باقی‌مانده از مطالبات کشاورزان را ۲۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در سال جاری اندکی کمتر از ۱۰ میلیون تن خرید گندم انجام شود که نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

نوبخت تصریح کرد: امیدواریم تا پایان مهر ماه همه مطالبات گندمکاران را پرداخت کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید