سقف شهریه مدارس غیر انتفاعی چند است؟

    کد خبر :378832

حداقل و حداکثر شهریه مدارس غیرانتفاعی در مقطع ابتدایی بین دومیلیون و 652 هزار تومان تا هفت‌میلیون و 100 هزار تومان است.

آنچنان که آقای زینی‌وند، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیرانتفاعی در نشست خبری پنجم خرداد 97 اعلام کرده است، حداقل و حداکثر شهریه مدارس غیرانتفاعی در مقطع ابتدایی بین دومیلیون و 652 هزار تومان تا هفت‌میلیون و 100 هزار تومان بوده و همچنین حداقل و حداکثر شهریه مدارس غیرانتفاعی در مقطع متوسطه اول سه‌میلیون و 628 هزار تومان تا هشت‌میلیون و 267 هزار تومان است.

وی همچنین اعلام کرد حداقل و حداکثر شهریه در مقطع متوسطه دوم بین چهارمیلیون و 182 هزار تومان تا 10میلیون و 134 هزار تومان است.

با وجود این، هیچ پایگاه یا مرجع رسمی‌ای میزان واقعی و عملی شهریه دریافت‌شده از دانش‌آموزان مدارس غیرانتفاعی را اعلام نکرده و سایت‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مدارس مشهور غیرانتفاعی پایتخت همچنان نسبت به این موضوع سکوت کرده‌اند.

به گزارش مهر:اگر ارقام رسمی اعلام‌شده توسط رئیس سازمان مدارس و مراکز غیرانتفاعی را ملاک عمل قرار دهیم، هیچ‌یک از مدارس غیرانتفاعی پایتخت حق دریافت مبلغی بیش از 10 میلیون تومان آن‌هم در مقطع پیش‌دانشگاهی را ندارند. حال جای این سوال باقی است که کدام‌یک از مدارس غیرانتفاعی مشهور تهران از قانون تبعیت کرده‌اند؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید