داروهای داخلی نیاز کشور را تامین می‌کنند

    کد خبر :378753

حریرچی گفت: نهادهای انقلابی که اقدام به ساخت مراکز درمانی در مناطق محروم کرده‌اند، قسمتی از بار بهداشت و درمان کشور را بر عهده دارند.
ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص حمایت وزارت بهداشت از نهادهای انقلابی در حوزه سلامت اظهار کرد: کمک‌های خوبی به وسیله نهادهای انقلابی نظیر سپاه، ‌بسیج، کمیته امداد و مراکز خیریه در امور بهداشت و درمانی کشور انجام می‌شود.

وی ادامه داد: نهادهای انقلابی اقدام به ساخت بیمارستان و درمانگاه‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار کرده‌اند و قسمتی از بار بهداشت و درمان کشور را بر عهده دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: نهادها و سازمان‌هایی که اقدام به ساخت درمانگاه‌ها و مراکز درمانی می‌کنند، معمولا کار تجهیز وسایل و تجهیزات پزشکی را بر عهده می‌گیرند اما به هر حال وزارت بهداشت در صورت نیاز از سوی این نهادهای انقلابی و مراکز خیریه حمایت همه جانبه می‌شود.

حریرچی در خصوص شرایط حاکم بر کشور گفت: دشمنان ظالم قصد آسیب رساندن به مردم کشورمان را دارند ولی وزارت بهداشت با همکاری جامعه پزشکی به وحدت بیشتر می‌رسد و با تمهیدات در نظر گرفته شده از این دوران با موفقیت عبور می‌کند.

وی گفت: در حال حاضر داروهای داخلی نیاز کشور را برطرف کرده‌اند و کمبود اقلام دارویی زیر یک و نیم درصد در کشور است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید