جلالی: اگر امروز اتفاقی در دربی رخ داد، در بازی برگشت فقط خانم‌ها را به ورزشگاه راه بدهید

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۵
    کد خبر :378712

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: همه ارکان فوتبال باید از شخصیت‌هایی چون علی کریمی مراقبت و آنها بتوانند به مسئولیت‌های خود به خوبی عمل کنند.

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود اظهار داشت: همه سعی ما این است که معقول و سنجیده بازی کنیم. ما تغییرات سپیدرود را رصد کرده‌ایم و اطمینان داریم که بازی راحتی نخواهیم داشت. امیدوارم از این بازی سربلند بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: علی کریمی به عنوان سرمربی سپیدرود فعالیت می‌کند که این باعث خوشحالی من و فوتبال ماست که چنین افرادی بیایند و کار کنند. امیدوارم کریمی به صورت سنجیده و خوب در کسوت سرمربیگری پیش برود، چون می‌تواند بخش مهمی برای فوتبال ما باشد. امیدوارم او بیش از پیش خود را به فنون روز مربیگری مجهز کند. همه ارکان فوتبال باید از این شخصیت‌ها مراقبت و آنها بتوانند به مسئولیت‌های خود به خوبی عمل کنند. ما نباید این استعدادها را تنها بگذاریم.

پس از پرسش خبرنگاری درباره استقبال تنها چهار خبرنگار از نشست خبری جلالی، سرمربی پیکان تصریح کرد: ما به این فضا عادت و در دیدارهای خود آن را لمس کرده‌ایم. با این حال ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. پس از بازگشت از آبادان فشار زیادی را تحمل کرده بودیم و لازم بود آرامشی به دست بیاوریم که فکر می‌کنم این امر محقق شده است. فکر می‌کنم بازیکنان فردا می‌توانند یک بازی پرانگیزه و موفقی ارائه کنند.

جلالی در پاسخ به این پرسش که برای کاهش اتفاقات غیرمترقبه ورزشگاه‌ها در لیگ برتر باید چه اقداماتی انجام داد، گفت: این موضوعی نیست که الان بخواهم تنها یک دقیقه راجع به آن صحبت کنم. این موضوع بحثی عمیق است و سال‌های سال درباره آن بحث می‌شود. این اتفاقات امسال هم رخ می‌دهد و ثابت می‌کند که راهکارها و عملکردهای صورت گرفته در سال‌های اخیر مؤثر نبوده است. باید از راه‌های دیگر و راه‌های لطیف‌تر استفاده کنیم و در کنار تنبیه از تشویق هم استفاده کنیم. شنیدم یک مسئول فدراسیون می‌گفت اگر دربی آرامی برگزار شود به لیدرها مبلغی را به عنوان پاداش پرداخت می‌کنیم. هر چند این اولین قدم در راه تشویق است اما وقتی شما می‌دانید همه چیز دست لیدرهاست باید زودتر اقدامات جامع‌تری انجام می‌دادید. بهترین کار این است که اگر امروز کوچک‌ترین مسئله‌ای پیش آمد در بازی برگشت دربی، کل استادیوم را در اختیار بانوان قرار دهید. این هم یک پیشنهاد از طرف من است.

وی در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفت حضور بانوان در ورزشگاه‌های کشور یک مسئله حل نشده است، خاطر نشان کرد: اگر بانوان کنار آقایان به ورزشگاه بیایند مشکل دارد، اما اگر فقط بانوان به ورزشگاه بیایند مشکلی نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید