قابلیت جدید مایکروسافت اکسل اندروید: تبدیل تصویر جدول به صفحه گسترده‌ اکسل

    کد خبر :378616

مایکروسافت، برای اپلیکیشن اندرویدی اکسل قابلیت جدیدی معرفی کرده است که با کمک آن کاربران می‌توانند محتوای جداول عکس‌گرفته‌شده را به جدول اکسلی تبدیل کنند.

از این پس کار کردن با اپلیکیشن اکسل مایکروسافت آفیس برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید ساده‌تر می‌شود. مایکروسافت، ویژگی جدیدی به اپلیکیشن اکسل اضافه کرده است.

تصور کنید در حال مطالعه‌ی فایلی هستید که حاوی جداول متعددی است و می‌خواهید این جداول را روی دستگاه اندرویدی، بدون تایپ کردن وارد صفحات گسترده‌ی برنامه‌ی اکسل کنید. مایکروسافت مسیر را برای شما ساده‌تر کرده است. تنها کافی است از جدولی که دستی نوشته شده یا چاپی است، یک عکس تهیه کنید، و با کمک ویژگی جدید اکسل، محتوای تصویر را به برنامه‌ی اکسل انتقال دهید.

بدون اینکه نیازی به تایپ کردن اطلاعات جدول داشته باشید، ویژگی جدید Insert Data from Picture می‌تواند محتوای جدول درون عکس را به جداول برنامه‌ی اکسل وارد کند. با کمک این ویژگی جدید به‌سرعت می‌توانید اطلاعات هر فایلی که حاوی جدول است، با گرفتن عکس یا اسکرین‌شات و بردن اطلاعات جدول در برنامه‌ی اکسل ویرایش کنید. از سوی دیگر با توجه به اینکه نیاز به تایپ کردن اطلاعات و داده‌ها نیست، در زمان انجام کارها هم صرفه‌جویی خواهد شد.

به‌گفته‌ی Microsoft، ویژگی جدید Insert Data from Picture به‌زودی در اپلیکیشن اکسل در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بدیهی است کاربرانی که تمایل به‌دریافت ویژگی جدید اکسل هستند، باید در Office 365 Insiders Program ثبت‌نام کنند تا بتوانند به‌زودی به ویژگی جدیدی که مایکروسافت قصد دارد آن را منتشرکند، دسترسی پیدا کنند. هنوز مشخص نیست که آیا کاربران اپلیکیشن اکسل در سیستم عامل iOS نیز این ویژگی جدید را دریافت خواهند کرد یا خیر.

به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت، توجه ویژه‌ای به حوزه‌ی هوش مصنوعی نشان می‌دهد، و قصد دارد اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های خود را بیش از پیش مبتنی بر هوش مصنوعی در دسترس کاربران قرار دهد. خوشبختانه در اپلیکیشن اکسل نیز هرچه زودتر شاهد ویژگی‌‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید