آیا اطلاعات کاربران واتس اپ در خطر است؟

    کد خبر :378506

موسس واتس اپ در توییتی جنجالی به شکلی عجیب به فیسبوک تاخت.برایان اکتون که در سال 2014 واتس اپ را به زاکربرگ واگذار کرده اکنون معتقد است با این کار حریم خصوصی کاربران را نابود کرده است.

به گزارش بازتاب به نقل از سی نت، برایان اکتون توییت کرده که کاربران باید “#deletefacebook” را در خصوص فیسبوک ادامه می دادند و ترک کردن فیسبوک را پشت گوش نمی انداختند.

براين اكتون، سال 2014 برنامه پيام رسان خود را با رقم 22 ميليارد دلار تقدیم زاکربرگ گرد. اما اکنون او معتقد است اشتباهی بزرگ در حق خود و کاربران این شبکه اجتماعی مرتکب شده است.

او در سال 2017 شرکت واتس اپ ترک کرد. خروج اکتون، نزدیک به 850 میلیون دلار هزینه داشته است.هم اکنون واتس اپ بیش از 1.5 میلیارد کاربر دارد.

وی در اظهارات خود مدعی شده که فیسبوک اطلاعات کاربران را به یغما می برد و در نتیجه گروه ایمنی نیست. اکتون به فوربس گفت: “من با همکاری با زاکربرگ درواقع، حریم خصوصی کاربرانم را به نفعی بزرگتر فروختم.من از روی مصالحم انتخاب کرده ام و هر روز با تبعات این انتخاب زندگی می کنم.”شبکه اجتماعی فیسبوک پس از رسوایی کمبریج آنالیتیکا در ماه مارس تحت نظارت شدید قرار گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید