ترامپ: خوش گذشت!

    کد خبر :378494

رئیس جمهوری آمریکا علیرغم آنکه حین سخنرانی در سازمان ملل مورد تمسخر جامعه بین‌الملل قرار گرفت، باز هم مدعی جعلی بودن اخبار شد و گفت خنده حضار از سرِ خوشی و برای همراهی با من بوده است.

به گزارش مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگار «پی‌بی‌اس» روایت متفاوتی از خنده رهبران جامعه جهانی به اظهارات وی حین سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل تعریف کرد و مدعی شد غیر از این، هرچه رسانه‌ها بگویند جعلی و دروغ است.

روایت رسانه‌ها این است که ترامپ در سخنرانی که روز سه‌شنبه در هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل داشت، هنگام بزرگنمایی درباره دستاوردهای یک‌ ساله دولت خود، به گونه‌ای غیرمنتظره با خنده و تمسخر جمعیت مواجه شد.

اما اکنون، ترامپ با تغییر یک حرف اضافه مدعی است: آنها «به» من نمی‌خندیدند بلکه «با» من می‌خندیدند و کلاً خوش می‌گذشت.

وی در این باره مدعی شد: من روبروی یک سری آدم خیلی حرفه‌ای ایستاده بودم که از دیگر کشورها یا سازمان ملل بودند. گفتم کشور ما از هر زمان دیگری قوی‌تر شده. دیدم همهمه‌ای بلند شد و من هم در پاسخ گفتم «بله این حقیقت دارد» اما فیک نیوز گفت آنها به ترامپ خندیدند. اما آنها به من نمی خندیدند بلکه با من می خندیدند. داشت به همه ما خوش می گذشت!

به گزارش مهر، خنده دسته‌جمعی حضار به بزرگ‌نمایی‌های ترامپ بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت تاآنجا که نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل را نیز به موضع‌گیری واداشت. وی مدعی شده بود: دلیلِ این خنده، احترامی است که رهبران جهان برای ترامپ و صداقت وی قائلند!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید