کمدی‌بازی جنیفر لوپز در شب کریسمس

    کد خبر :378490

فیلم جدید جنیفر لوپز در کریسمس اکران خواهد شد.

فیلم رمانتیک-کمدی جنیفر لوپز از کمپانی STX به نام «پرده دوم»، که قرار بود در تعطیلات روز شکرگزاری اکران شود، در کریسمس منتشر خواهد شد.

این فیلم در ابتدا باید در تاریخ 21 نوامبر منتشر می‌شد اما در حال حاضر قرار است در تاریخ 14 دسامبر منتشر شود. در تعطیلات روز شکرگزاری، یعنی در تاریخ 21 نوامبر فیلم‎های «رالف خرابکار ۲»، «رابین هود»، «کرید ۲» و «کتاب سبز» اکران می‌شود. و در حال حاضر اکران فیلم «پرده دوم» در میان اکران فیلم‎های «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» و «موتورهای مرگبار» قرار گرفته.

فیلم «پرده دوم» موضوعی همانند فیلم‎های «Working Girl» و «Maid In Manhattan» را دارد. «جنیفر لوپز» در نقش «مایا»، زن ۴۰ ساله‌ای که با تمام نا‎امیدی برای تحقق رویاهای برآورده نشده‎اش مبارزه می‎کند. تا اینکه شانسی برای اثبات خود در «Madison Avenue» پیدا می‎کند، جایی که استعداد‎های خیابانی مانند استعداد آموزشی ارزش گذاری می‎شود، و او ثابت می‎کند هیچ گاه برای ایجاد فرصتی دوباره دیر نیست.

«لیه رمینی» بازیگر سریال «Kevin Can Wait»، «ونسا هاجنز» بازیگر فیلم «Spring Breakers»، «تریت ویلیامز» بازیگر فیلم «127 Hours» و «میلو ونتیمیگلیا» بازیگر سریال «This Is Us» از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.این فیلم توسط «پیتر سگال» کارگردان فیلم «Get Smart» کارگردانی شده است. «گلد‎اسمیت-توماس» و «Justin Zackham» نویسندگی این فیلمنامه را بر عهده داشتند.

همچنین «گلداسمیت-توماس»، «بنی مدینا» در کنار «جنیفر لوپز» تهیه کنندگان این پروژه هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید