«مهران مدیری» به قولش عمل کرد

    کد خبر :378243

شیر خشک های اهدایی کنسرت مهران مدیری رسید.

شیر خشک های اهدایی کنسرت مهران مدیری رسید . این شیر خشک ها مورد مصرف شیرخوارانی است که بنا بدلایلی از شیر مادر محرومند موسسه در تهران و ۲۱ نمایندگی خود بیش از هزار شیرخوار نیازمند تحت حمایت دارد و تأمین شیر خشک برای این شیرخواران یک ضرورت است . کل عواید اجرای چهار سانس کنسرت مهران مدیری 4/000/000/000 ریال شد که همه آن صرف تامین شیر خشک بیش از هزار شیرخوار خواهد شد . این حرکت نماد یک خیر جمعی است . خیری که در آن علاوه بر مدیری که هنرمندی محبوب و مردمی است همه شرکت کنندگان در کنسرت هم در این امر نیک سهم داشتند . هر چند مهران مدیری قبل از اجرای کنسرت به این نیت خود اشاره نکرده بود .

از همه شما مردم عزیز که بفکر شیرخواران محروم از شیر مادر بودید سپاسگزارم . این کار یک خوبی دیگر هم داشت و آن اینکه شیرخواران معصوم اما محروم کشورمان هم مورد توجه قرار گرفتند ، قشری که کمتر دیده می شدند الان مورد توجه مردم قرار گرفتند و این خود یک قدم رو به جلو جهت حمایت پایدار از این شیرخواران است گفتنی است مهرآفرین بطور میانگین در تهران و نمایندگی هایش در ماه 40 شیرخوار در معرض خطر جهت حمایت پذیرش می کند و هزینه تامین شرخشک سالیانه اش بالغ بر دو‌میلیارد تومان می شود . خوبست این سبک کارها در جامعه گسترش یابد هر چند همواره هنرمندان عزیز در کنار مهرآفرین و آرمان هایش بوده اند. این کلیپ کاری داوطلبانه است که توسط یاوران مهرآفرین در روابط عمومی موسسه جهت ترویج امر نیک تهیه شده است .

جا دارد بطور ویژه از مجموعه اول مارکت به مدیریت ناصر قدیر کاشانی بابت برگزاری کنسرت و همه حمایت هایش از کودکان شیرخوار مهرآفرین تشکر ویژه داشته باشم .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید