صدرنشینی ملوان نداجا در پایان هفته نخست لیگ برتر آب‌های آرام

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۳۶
    کد خبر :378067

هفته اول لیگ آب‌های آرام به میزبانی دریاچه آزادی و صدرنشینی باشگاه ملوان نداجا امروز ۴ مهرماه برگزار شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی صبح امروز میزبان هفته نخست ششمین دوره لیگ آب‌های آرام کشور بود. در این رقابت‌ها تیم‌های مقاومت، هیئت قایقرانی مرزبانی ناجا، ملوان نداجا، هیئت تهران، هیئت رشت و آوای شهرکرد و هیئت ورزش‌های کارگری بابلسر حضور دارند.

قایقرانان در 9 ماده به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

در کایاک یکنفره 1000 متر امید احمدی از ملوان، هادی جعفری از مقاومت و ابوالفضل درجزی از مرزبانی اول تا سوم شدند.

در کانوی یکنفره 1000 متر نبی رضایی اول، شاهو ناصری از مرزبانی دوم و عبداله مشایخ از بابلسر سوم شدند.

در کایاک دونفره 1000 متر علی آقامیرزایی و امین بوداغی از بابلسر مقام اول، امید احمدی و احمدرضا طالبیان از ملوان مقام دوم و سجاد فرچی و سینا زهرایی از مقاومت مقام سوم را بدست آوردند.

در کانوی دونفره 1000 متر نبی رضایی و عادل مجللی از ملوان در رده نخست قرار گرفتند، عبداله مشایخ و پژمان دیوسالاری از بابلسر دوم شدند و زانا ساعدی و دانیال چشمه از مقاومت جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

در کایاک چهارنفره 500 متر تیم بابلسر با ترکیب امین بوداغی، علی آقامیرزایی، علیرضا جهان نما و امیر آقامیرزایی اول، تیم ملوان با ترکیب احمدرضا طالبیان، جواد مومنی، پوریا شریفی و امید احمدی از ملوان دوم و تیم مقاومت با ترکیب هادی جعفری، سجاد فرشچی، سینا زهرایی و پارسا امیدوار از مقاومت سوم شدند.

در کانوی یکنفره 200 متر عادل مجللی از ملوان مقام اول، شاهوی ناصری از مرزبانی مقام دوم و پژمان دیوسالاری از بابلسر مقام سوم را بدست آوردند.

در کایاک یکنفره 200 متر پوریا شریفی از ملوان اول، علی آقامیرزایی از بابلسر دوم و ابوالفضل درجزی از مرزبانی سوم شدند.

در کانوی دونفره 200 متر عادل مجللی و نبی رضایی از ملوان، پژمان دیوسالاری و مهدی آقاسی از بابلسر و رشاد وفایی و شاهوی ناصری از مرزبانی اول تا سوم شدند.

در کایاک دونفره 200 متر پوریا شریفی و احمدرضا طالبیان از ملوان مقام اول، امین بوداغی و علیرضا جهان نما از بابلسر مقام دوم و هادی جعفری و سجاد فرشچی از مقاومت مقام سوم را بدست آوردند.

بر این اساس در پایان هفته نخست لیگ آبهای آرام آقایان ملوان نداجا با 68 امتیاز صدرنشین شد، هیات ورزش های کارگری بابلسر با 50 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و هیات قایقرانی مرزبانی ناجا با 38 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

هفته نخست لیگ آب‌های آرام بانوان نیز فردا 5 مهرماه در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید