قرقاش: تحریم و فشار تا یک سال ایران را به میز مذاکره می کشاند!

    کد خبر :377858

وزیر مشاور دولت امارات مدعی شده است که سیاست تحریم فشار ترامپ علیه ایران تا یک سال تهران را به میز مذاکره می کشاند!

به گزارش بازتاب به نقل از رویترز، «انور قرقاش» وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه مدعی شده است که قدرت های اروپایی در نهایت توانایی مقابله با رویکرد آمریکا در برابر ایران را نخواهند داشت.

وی تأکید کرده است که اکشورهای اروپایی با تلاش برای حفظ روند تعاملات تجاری خود با ایران کور سوی امیدی را برای ایران ایجاد می کند اما در نهایت در برابر آنچه «رویکرد قاطعانه» آمریکا در قبال ایران توصیف کرده، دوام نخواهند آورد.

این وزیر اماراتی که اظهارات ضد ایرانی زیادی دارد به رویترز گفته که او از اختلاف های علنی کشورهای اروپایی امضا کننده توافق هسته ای با آمریکا نگران است و مدعی شده است که تمام این کشورها نسبت به لزوم کنترل برنامه هسته ای ایران و جلوگیری از توسعه برنامه موشکی ایران و نفوذ منطقه ای این کشور اتفاق نظر دارند.

وی در ادامه گفته که هرچه سریعتر بتوان این اختلافات را از بین بُرد بهتر است و ایرانی ها با تکیه بر این اختلافات تلاش می کنند شکاف میان آمریکا و سیاست های قدرت های اروپا را افزایش دهند.

وزیر اماراتی افزوده: این اختلاف های موجود تأسف برانگیز است و این رویکرد مفید نیست زیرا به ایران راهی برای ادامه امید و زندگی می دهد و سیاست های ترامپ در تحریم و فشار بر ایران به ویژه تحریم های 5 نوامبر نتیجه بخش خواهد بود و ایران را در طول یک سال به پای میز مذاکره می کشاند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید