رناتو سانچس: نیکو کواچ دستورالعمل‌های خوبی به من داد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۳۶
    کد خبر :377854

رناتو سانچس می‌گوید نیکو کواچ و هم‌تیمی‌هایش به وی کمک‌کرده‌اند تا روی ریتم بیفتد.

تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته پنجم بوندس‌لیگای آلمان در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا با نتیجه یک بر یک توسط آگزبورگ متوقف و رکورد صد درصد پیروزی‌اش از بین رفت که رناتو سانچس در این دیدار عملکرد تأثیرگذاری از خود ارائه داد. این هافبک 21 ساله پرتغالی که در سال 2016 از بنفیکا به بایرن مونیخ ملحق شد، یک فصل به طور قرضی در سوانزی بازی کرد که دوره‌ای ناموفق همراه با مصدومیت برای وی بود.

سانچس که اکنون زیرنظر نیکو کواچ روزهای بهتری را تجربه می‌کند، پس از تساوی مقابل آگزبورگ گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی را به نمایش گذاشتم و حس خوبی دارم. موقعیت‌هایی البته در این بازی به هدر دادم که امیدوارم در بازی بعدی بهتر از موقعیت‌هایم استفاده کنم. به هر حال مهمترین چیز پیروزی تیم بود.

هافبک پرتغالی سرخپوشان مونیخی تصریح کرد: حس خیلی خوبی دارم. حس خوبی است که روی ریتم افتاده‌ام. من بازیکن جوانی هستم و باید چیزهای بیشتری یاد بگیرم، اما اگر به سختکوشی‌ام ادامه بدهم، فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا خواهم کرد.

به گزارش تسنیم ،وی در ادامه به تمجید از هم‌تیمی‌هایش پرداخت و گفت: نیکو کواچ دستورالعمل‌های خوبی به من داد. او به من گفت که با توپ یا بدون توپ می‌توانی در فضاهایی قرار بگیری که ممکن است فرصت گلزنی نصیبت شود. نه‌تنها کواچ، بلکه هم‌تیمی‌هایم اعتماد به نفس و نکات خوبی به من داده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید