توضیحات وزیر بهداشت درباره اظهارات جنجالی اخیرش

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۵۵
    کد خبر :377843

وزیر بهداشت در خصوص توصیه جنجالی اخیرش به یک شهروند توضیح داد.

به گزارش مهر، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در حاشیه نشست هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به حواشی اخیر درباره اظهارت وی اظهار داشت: حاشیه برای همه درست می شود؛ ای کاش کسانی که حاشیه ایجاد می کنند، به مناطق محروم می آمدند.

وی افزود: فردی مشکل شخصی داشت و من هم او را راهنمایی پزشکی کردم و به جای واژه «ماساژ» که انگلیسی است، از معادل فارسی آن استفاده کردم و این کاری است که فرزندان و محارم آدم هم انجام می دهند. به نظر من موضوعات دیگری پشت این قضایا است و مردم هم آن ها را بهتر می فهمند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به جایزه سازمان ملل به ایران برای پیشگیری از بیماری ها گفت: در ۱۰ روز گذشته، دو اتفاق مهم افتاد که یکی تشکر سازمان بهداشت جهانی از ایران برای ریشه کن کردن «تراخن» بود.

وی اظهار داشت: یک میلیارد از جمعیت دنیا به این بیماری مبتلا هستند و در اثر تلاش های ایران در خصوص خدمات بهداشتی، این افتخار را داشتیم که جزء کشورهایی باشیم که تراخن در آن وجود نداشته باشد.

وزیر بهداشت ادامه داد: جایزه مهم دیگری که آقای ظریف در سازمان ملل دریافت خواهند کرد، برای اقدامات ایران در خصوص پیشگیری از بیماری های غیر واگیر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید