شوک بعدی به کشتی؛ حضور تیم ملی کشتی بزرگسالان در بوداپست در هاله‌ای از ابهام

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۵
    کد خبر :377766

بعد از احتمال عدم‌اعزام تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی امید به مسابقات جهانی رومانی، تیم‌های ملی بزرگسالان نیز یا به جهانی اعزام نخواهد شد یا اینکه تیم به‌صورت ناقص راهی بوداپست می‌شود.

بالا رفتن لحظه‌ای نرخ ارز و عدم اختصاص ارز دولتی به فدراسیون‌های ورزشی باعث شده همه رشته‌ها در خصوص اعزام‌های بین‌المللی خود با مشکلات فراوانی مواجه شده و قید خیلی از اعزام‌های‌شان را بزنند.

فدراسیون کشتی نیز تا امروز 7 اعزام خارجی خود را لغو کرده و حتی به‌دلیل اوج گرفتن مشکلات مالی و عدم توانایی فدراسیون برای تأمین هزینه‌ها، گفته می‌شود تیم‌های ملی آزاد و فرنگی امید به جهانی رومانی اعزام نخواهند شد.

در همین رابطه خبر می‌رسد که تیم‌های ملی بزرگسالان ایران نیز از این وضعیت سخت بی‌نصیب نمانده و آنها نیز یا به بوداپست اعزام نمی‌شوند یا با تیمی ناقص راهی مجارستان خواهند شد.

این در حالی است که در بیش از یک دهه اخیر سابقه نداشته که تیم‌‌های ملی کشتی ایران به‌دلیل مشکلات مالی در مسابقات رسمی غیبت داشته باشد و یا با تیم ناقص اعزام شود.

به گزارش تسنیم ،در شرایط کنونی به‌نظر می‌رسد شورای فنی تیم‌های ملی به بررسی وضعیت کشتی‌گیران حاضر در اردو خواهند پرداخت تا اعزام‌ها براساس شانس کسب مدال صورت بگیرد.

مسابقات جهانی بزرگسالان اواخر مهر ماه در بوداپست برگزار می‌شود. رقابت‌های جهانی امیدها نیز نیمه دوم آبان‌ماه در رومانی به انجام خواهد رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید