محمد صالح علا میزبان خواننده مشهور پاپ

    کد خبر :377634

گفتگوی محمد صالح علاء با حضور خشایار اعتمادی را جمعه ۶ مهر از برنامه «آب و تاب» رادیو تهران بشنوید.

جمعه ۶ مهر خشایار اعتمادی مهمان برنامه «آب و تاب» شبکه رادیویی تهران است و محمد صالح علاء با او درباره دوران کودکی و گرایش او به حرفه خوانندگی صحبت می‌کند.

خشایار اعتمادی (متولد ۱۱ فروردین ۱۳۵۰ در تهران) و خواننده نخستین آلبوم موسیقی پاپ بعد از انقلاب است. اعتمادی در سن ۶ سالگی خوانندگی را شروع کرده و در ۱۳ سالگی شروع به یادگیری و نواختن پیانو کرده ‌است. او، فعالیت در عرصه موسیقی را از ۱۵ سالگی شروع کرد و از سال ۷۴ با «از پنهان حافظ» وارد دنیای موسیقی شد و با خواندن ترانه «بارون» با شعری از شاملو به شهرت رسید. از آلبوم‌های این خواننده می‌توان به آلبوم لیلا، طعنه، خاتون، یادته و … اشاره کرد.

«آب و تاب» رادیو تهران برنامه‌ای شخصیت محور، فرهنگی و هنری و سینمایی است که جمعه‌ها از ساعت ۲۱ با اجرای محمد صالح علاء پخش می‌شود.

در این برنامه با مهمانان یا عوامل فیلم‌های سینمایی از کارگردان و تهیه‌کننده گرفته تا فیلمنامه‌نویس و بازیگران گفتگو خواهد شد؛ بخش‌هایی از دنیای کودکی، فعالیت‌های حرفه‌ای و هنری و آثار فیلم سازان و سینماگران و هنرمندانی که نقش بسزایی در ترویج فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم دارند.

برنامه «آب و تاب» نگاه‌های چالشی به رویاهای مهمان برنامه دارد؛ به رویاهای کودکی و بزرگسالی او و چگونگی به وقوع پیوستن آن‌ها.

مخاطبانی که علاقه‌مندند با دنیای کودکی و دغدغه‌های فکری هنرمندان آشنا شوند، می‌توانند با برنامه «آب و تاب» از رادیو تهران روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهزتر همراه شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید