دستگیری زنی که موبایل زائران را می‌دزدید

  • حوادث
  • سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۴۹
    کد خبر :377232

رئیس کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم حسنی از دستگیری زنی که اقدام به سرقت تلفن همراه زائران حرم حضرت عبدالعظیم کرده بود، خبر داد.

سرهنگ میررضا بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه از شهروندان خصوصا بانوان در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی طرح پاکسازی و دستگیری متهم یا متهمان این پرونده در دستور کار ماموران کلانتری 172 حرم حضرت عبدالعظیم حسنی قرارگرفت.

وی با اشاره به انجام تحقیقات و بررسی های انجام شده از سوی ماموران اظهارکرد: در جریان تحقیقات ماموران ردپای یک زن در این سرقت ها مشاهده شد و ماموران پس از چند روز تعقیب و مراقبت موفق به شناسایی و دستگیری این فرد شدند.

رئیس کلانتری 172 حرم حضرت عبدالعظیم حسنی با اشاره عملیات ماموران برای دستگیری این زن، گفت: ماموران پلیس هنگام دستگیری این زن 18 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه را از میان وسایل و لباس‌هایش کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری گفت: متهم دربازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر سرقت از زائران حرم در شهرری اعتراف کرد و گفت که با تیغ زنی و جیب بری اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان خصوصا بانوان کرده است.

بهرامی با بیان اینکه شش تن از شاکیان این فرد شناسایی و برای بازپس گیری اموال خود دعوت شدند، تصریح کرد: متهم با تکمیل پرونده برای بررسی بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و تلاش برای شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید