آخرین اردوی تیم‌های ملی والیبال نشسته مردان و بوچیا از فردا آغاز می‌شود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۱۰
    کد خبر :377162

آخرین اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان و بوچیا برای آمادگی حضور در بازی‌های پاراآسیایی از فردا آغاز می‌شود.

دهمین اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان و متصل به اعزام به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، از ۴ تا ۹ مهر در تهران برگزار می‌شود.

داود علیپوریان، صادق بیگدلی (تهران)، مهدی بابادی (خراسان‌رضوی)، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری (مازندران)، میثم علیپور (گیلان)، محمدرضا سبحانی‌نیا (اصفهان)، محمد نعمتی (گلستان)، حسین گلستانی (قم)، عیسی زیراهی (مرکزی) و حسین فرزانه (قزوین) به عنوان نفرات دعوت شده در آخرین اردوی آمادگی تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

سرمربی: هادی رضایی‌گرکانی (خراسان رضوی)
مربیان: علیرضا معمری (البرز) و بهمن تاروردی‌زاده (تهران)
فیزیوتراپ: محمد صفری (تهران)
سرپرست: علی کشفیا (آذربایجان شرقی)

* آغاز اردوی متصل به اعزام ملی‌پوشان بوچیا از فردا

مژگان نصیری نایب رئیس انجمن بوچیا در خصوص آخرین اردوی آمادگی تیم ملی بوچیا گفت: ملی‌پوشان بوچیا سومین اردوی آمادگی خود را از فردا در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین آغاز می‌کنند.

به گزارش فارس ،وی با اشاره به شرایط جسمی نامساعدی که برای ملی‌پوش این تیم بوجود آمد، افزود: متاسفانه در کلاس ۳ به دلیلی عارضه مغزی که برای علی اوصانلو به وجود آمد، با کمیته برگزاری مسابقات مکاتبه کردیم و میلادی قادری از گیلان جایگزین او شد.

نایب رئیس انجمن بوچیا ادامه داد: خوشبختانه اوصانلو از کما خارج شد و شرایط بهتری از قبل دارد. برای این ملی‌پوش بوچیا آرزوی بهبودی کامل داریم. تیم ملی بوچیا، تا ۹ مهر تمرینات خود را ادامه می‌دهد و امیدواریم که نتیجه تلاش کادر فنی و ملی‌پوشان را در جاکارتا ببینیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید