قبول هدایت تیم ملی‌ مانند شیرجه زدن در استخر خالی است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۰
    کد خبر :377065

پیشکسوت و قهرمان دوچرخه‌سواری گفت: قبول هدایت تیم ملی دوچرخه‌سواری مانند استخر توخالی است که باید در آن شیرجه بزنیم.

قادر میزبانی درمورد اینکه گزینه نهایی برای هدایت تیم ملی استقامت دوچرخه‌سواری مطرح شده است، گفت: این پیشنهاد قبلاً هم به من شده بود اما چون خودم به صورت حرفه‌ای کار می‌کردم نمی‌خواستم دو کار را همزمان انجام دهم، از سوی دیگر احساس می‌کردند من قهر هستم و جبهه‌گیری می‌کنم اما واقعاً این‌طور نبود. وقتی هم از من دعوت کردند برای صحبت به تهران آمدم. البته خودشان قبل از حضور من به یک جمع‌بندی رسیده بودند که من باشم و من هم صحبت‌هایم را در آن جلسه انجام دادم.

وی گفت: با این اوضاع اقتصادی که کشور دارد ورزش هم تحت تأثیر است و مشکلات مالی زیادی دارد و کار کردن با این شرایط واقعاً سخت است. دوچرخه‌سواری هم به شکلی است که باید مداوم در مسابقات و اردوها باشید. اما وضعیت ارز و باشگاه‌داری ما تعریف چندانی ندارد و نمی‌توانیم به این صورت موفق باشیم.

پیشکسوت دوچرخه‌سواری جاده عنوان کرد: دوچرخه سوار خوب هم کم داریم که بتوانیم روی آن حساب کنیم، در این یکی،‌ دو دهه اخیر پشتوانه‌سازی نشده و از این حیث مشکل داریم. فدراسیون هم برای مسابقات جهانی ۲۰۱۹ با توجه به اینکه در بازی‌های آسیایی خوب نبودیم دنبال نتیجه است، اما فکر نمی‌کنم با این شرایط بتوانم کاری انجام دهم. اگر هم هدایت تیم ملی را قبول کنم قطعاً برنامه‌ام بلندمدت است. به مسئولان فدراسیون هم گفتم اگر بیایند برنامه یکی، دو ماهه ندارم و اگر انتظار نتیجه دارید باید ۶-۵ سال صبر کنید.

به گزارش فارس ،میزبانی در مورد اینکه چه موقع تکیلف‌تان مشخص می‌شود گفت: فعلاً یک هفته فرصت دارم باید سبک سنگین کنم. اما چیزی که مشخص است فکر نکنم بتوانم کاری انجام دهم. وضعیت فعلی دوچرخه‌سواری ما مانند یک استخر توخالی است و می‌گویند باید در آن شیرجه بزنید. اگر نتیجه می‌خواهیم باید هزینه کنیم. البته تقصیر فدراسیون هم نیست چون به هزینه‌ها تأمین نمی‌شود و خودم هم با این شرایط دلسرد هستم، نه اینکه دوست نداشته باشم سرمربی تیم ملی باشم چون آلوده این ورزش هستم، اما به هر حال باید در نظر بگیریم که بیایم و نتیجه نگیرم خودم خراب می‌شوم.

وی در مورد اینکه سرمربیان قبلی تیم ملی گفته‌اند حدود ۹-۸ ماه حقوق دریافت نکرده‌اند و آیا شما در این مورد با فدراسیون صحبتی کرده‌اید یا خیر گفت: صحبت‌های ما به آن مرحله نرسید، اما فکر می‌کنم با این شرایط حرف سرمربیان قبلی درست باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید