«درباره تصویرت از من تجدیدنظر کن» به اروپا می رود

سرپرست گروه هنرهای اجرایی «ویرگول» اعلام کرد که قرارست پروژه بینافرهنگی «درباره تصویرت از من تجدیدنظر کن» در اروپا اجرا و همچنین پروژه جدیدی با همکاری نغمه ثمینی آغاز شود.

آروند دشت آرای درباره وضعیت اجراهای بین المللی پروژه بینافرهنگی «درباره تصویرت از من تجدیدنظر کن» که سال ۹۵ در مجموعه تئاتر شهر اجرای عمومی خود را سپری کرد و در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز به صحنه رفت  گفت: دعوتنامه هایی برای اجرای نمایش «درباره تصویرت از من تجدیدنظر کن» در کشورهای آلمان و هلند برای ماه آگوست ۲۰۱۷ به دستمان رسیده است. همچنین قرار است در سال ۲۰۱۸ نیز این پروژه بینافرهنگی را در کشورهای بلژیک و هلند اجرا کنیم.

سرپرست گروه هنرهای اجرایی «ویرگول» یادآور شد: «درباره تصویرت از من تجدیدنظر کن» یک کمپین بین المللی ۵ ساله است که سال جاری وارد سومین سال فعالیت خود شده است. تا به حال سه پروژه در این کمپین تولید شده است و قصد داریم پروژه جدیدی را آغاز کنیم.

وی اظهار کرد: قرار است با نغمه ثمینی درباره پروژه جدید کمپین «درباره تصویرت از من تجدیدنظر کن» صحبت هایی داشته باشیم. در پروژه جدید نیز آدم ها از ملیت های دیگر خواهند بود ولی این پروژه قطعا چیز دیگری خواهد بود.

دشت آرای همچنین اعلام کرد که نمایشی جدید را با حضور شرکت کنندگان در ورک شاپی که برگزار کرده بود، در نیمه دوم سال جاری به صحنه خواهد برد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید