تصاویر رندر رسمی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس‌ ال در رنگ مشکی و سفید فاش شد

    کد خبر :376987

تصاویر جدیدی از گوشی‌های گوگل پیکسل ۳ و گوگل پیکسل 3 XL منتشر‌ شده است که شباهت زیادی به تصاویر رسمی این گوشی‌ها دارد.

براساس آخرین خبرها، گوگل قرار است در تاریخ ۹ اکتبر برابر با ۱۷ مهرماه، در رویدادی بزرگ، گوشی‌های هوشمند جدید خود یعنی گوگل پیکسل ۳ و گوگل پیکسل ۳ ایکس ال را در کنار رونمایی از برخی محصولات سخت‌افزاری دیگر، به‌صورت رسمی معرفی کند.

ساعاتی قبل، تصاویر جدیدی از گوشی پیکسل ۳ ایکس ال که ظاهرا شباهت زیادی به تصاویر رسمی دارند، در توییتر به‌ اشتراک گذاشته شد. این تصاویر با قاب مشکی و سفید و از طریق منبع دیگری به‌غیر از رونالد کواندت که معمولا خبرهای غیررسمی گوشی‌های هوشمند گوگل را منتشر می‌کرد، فاش‌ شده‌اند.

این اولین بار است که در تصاویر فاش‌شده‌، تصویری با شباهت زیاد به تصاویر رسمی دیده می‌شود. دکمه‌ی پاور به‌ رنگ سبز نعنایی در نسخه‌ی سفیدرنگ، همانند آن چیزی است که در تصویر فاش‌شده‌ی قبلی گوگل Pixel 3 XL با بریدگی بالای نمایشگر و صفحه‌نمایش با رزولوشن بالا نیز دیده شده بود. چند روز قبل، تصاویر جدیدی از گوگل پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شد. به‌نظر می‌رسد که همین دکمه‌ی پاور به‌رنگ سبز نعنایی در گوشی هوشمند نسخه‌ی سفیدرنگ، در مدل‌های کوچکتر هم دیده ‌می‌شود. گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل ۲ و گوگل پیکسل ۲ ایکس ال در سال گذشته، از ترکیب رنگ متفاوتی بهره برده بودند. گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۲ توسط HTC و گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۲ ایکس ال توسط ال‌جی تولید می‌شوند.

از طرف دیگر، در قسمت بریدگی بالای نمایشگر (ناچ)‌ گوگل پیکسل ۳ ایکس ال، دو دوربین، اسپیکر جلو و سنسورهای مجاورتی و استاندارد نور قرار دارند. شاید یکی از دلایل بزرگ‌بودن ابعاد بریدگی بالای نمایشگر، قرارگرفتن همین المان‌ها در این قسمت باشد.

البته هنوز مشخص نیست که ‌Google از این دو دوربین برای فناوری تشخیص چهره استفاده خواهد کرد یا خیر. حدس و گمانه‌زنی‌ها، عدم استفاده از این دو دوربین را برای فناوری تشخیص چهره تایید می‌کند.

گوگل پیکسل ۳ ایکس ال از نمایشگر ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰×۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد؛ در حالیکه گوشی هوشمند گوگل Pixel 3 از نمایشگر کوچکتر ۵.۵ اینچی و احتمالا همان رزولوشن بهره می‌برد. همچنین، گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۳ کوچکتر که با طراحی ناچ معرفی نخواهد شد، دارای حاشیه‌های باریکی در قسمت بالا و پایین گوشی است.

انتظار می‌رود هر دو گوشی هوشمند بعدی گوگل از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام، به‌علاوه‌ی حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حداقل ظرفیت حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی بهره ببرند. از آنجایی که در گوشی‌های هوشمند پیکسل گوگل، امکان اضافه‌کردن ظرفیت حافظه‌ی داخلی وجود ندارد، باید امیدوار باشیم که نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی نیز از سوی گوگل معرفی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید