رالی کلاسیک تهران – خزر با شرکت ۶۰ اتومبیل آنتیک

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۵
    کد خبر :376968

رالی خانوادگی کلاسیک تهران – خزر به مناسبت روز جهانی گردشگری از ساعت ۹ صبح فردا از پیست آزادی تهران شروع می شود.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مراسم افتتاحیه و آغازین ​این رویداد با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون و همچنین علاقمندان به رالی و همچنین میهمانانی از کشور دانمارک در محل پیست آزادی انجام خواهد شد.

این رالی که نزدیک به سه روز طول خواهد کشید با حضور نزدیک به 60 اتومبیل و چند گردشگر دانمارکی زیر نظر کمیته کلاسیک فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار می شود.

رامین صالح خو عضو کمیته کلاسیک FIA حضور بسیاری از ماشین های آنتیک و رونمایی نشده همراه با شرکت کنندگانی از دانمارک را از مزیت های ممتاز رالی تهران – خزر خواند.

*سرپرست جدید کمیته اقتصادی و بازاریابی منصوب شد

با حکم محمود صیدانلو، سیدعلیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست جدید کمیته اقتصادی و بازاریابی معرفی و شروع بکار کرد. در سوابق دریابیگی، مسئولیت ریاست دفتر فدراسیون والیبال و مسئول اردوهای تیم های ملی، رئیس کمیته اقتصادی و بازاریابی و همچنین سرپرستی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران هم دیده می شود.

متن حکم او به شرح زیر است:

جناب آقای سیدعلیرضا دریابیگی

با سلام،

نظر به تجربه و تعهد جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست کمیته اقتصادی و بازرگانی فدراسیون منصوب می شوید. امید است در سایه توجهات الهی و الطاف حضرت ولیعصر(عج) و با بهره گیری از توان و تخصص خویش و همه ظرفیت ها و فرصت های موجود در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

محمود صیدانلو

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید