مشخص شدن عامل قتل مربی بدنسازی در گچساران

  • حوادث
  • سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۱۱
    کد خبر :376941

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران، از مشخص شدن عامل قتل جوان ۲۸ ساله گچسارانی خبر داد و افزود: قاتل، برادر مقتول بوده و بر اساس اختلافات خانوادگی، این جنایت اتفاق افتاده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد موسوی در این باره گفت: شب گذشته طی تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهر گچساران، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود : در بررسی‌های پلیس مشخص شد جوان ۲۸ ساله‌ای با سلاح گرم به قتل رسیده که بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضایی، دستگیری عامل یا عاملان این جنایت در دستور کار قرار گرفت.

موسوی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد قاتل، برادر مقتول بوده که با تلاش ماموران پلیس، متهم صبح امروز و در شهرستان باشت دستگیر و به بزه انتسابی، به صراحت اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه اسلحه بکار رفته در وقوع قتل توسط ماموران کشف شد، افزود: قاتل (برادر مقتول) علت این جنایت را اختلافات خانوادگی بیان کرد.

سرهنگ موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب قتل، موضوع به بازپرس پرونده، اعلام و برابر هماهنگی های لازم مقرر شد تا متهم جهت ارائه توضیحات و صدور قرار قانونی به مقام قضایی معرفی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید