مک او اس موهاوی (macOS Mojave) رسما منتشر شد

    کد خبر :376918

مک او اس موهاوی (macOS Mojave) رسما توسط اپل منتشر شد. کاربران با دانلود و نصب مک او اس 10.4 می‌توانند از آخرین امکانات سیستم عامل جدید اپل برخوردار شوند.

انتظارها به پایان رسید و سرانجام مک او اس ۱۰.۴ به صورت رسمی در اختیار تمام کاربران قرار گرفت. نسخه جدید سیستم عامل اپل که با نام «موهاوی» شناخته می‌شود، هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان بوده و می‌توان آن را روی سیستم‌های مک سازگار نصب کرد.

موهاوی شامل ویژگی‌هایی می‌شود که بسیاری از کاربران سیستم عامل مک، مدت‌ها در انتظار اضافه شدن آنها بودند. حالت‌های قابل تعویض روشن و تاریک (که حالا جزو قابلیت‌های اصلی نرم افزارهای اختصاصی اپل است) و سبکی جدید برای دسته‌بندی فایل‌ها به نام Stacks، از جمله این قابلیت‌ها هستند. ظاهرا Stacks، گروه‌بندی فایل‌های پروژه‌ای را آسان‌تر از گذشته خواهد کرد.

اپل برخی از نرم افزارهای محبوب iOS را هم به مک او اس موهاوی اضافه کرده است. با نصب مک او اس 10.4، کاربران می‌توانند اپلیکیشن هایی مثل Voice Memos ،Apple News ،Stocks و Home را روی کامپیوتر خود داشته باشند. علاوه بر این، حالا Finder نیز با قابلیت‌های تازه‌ای همراه شده است که Gallery Mode به منظور مشاهده تصاویر و همچنین توانایی علامت‌گذاری مستقیم اسناد از طریق Quick Look، از برجسته‌ترین موارد هستند.

اگر برای نصب مک او اس موهاوی آماده هستید، می‌توانید همین حالا این کار را از طریق Mac App Store انجام دهید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید