«هات پلات» در فضای «ممیرو» ساخته شد

    کد خبر :37652

هادی محقق کارگردان سینما در حال ساخت فیلمی با عنوان «هات پلات» که دیالوگ و موسیقی ندارد، است.

هادی محقق کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «هات پلات» گفت: در حال حاضر روزهای پایانی مراحل فنی این فیلم سپری می شود به طوری که تدوین آن در مراحل آخر است و حدود ۱۰ روز دیگر صداگذاری آن توسط حسین قورچیان آغاز و اصلاح رنگ «هات پلات» به دست سامان مجدوفایی انجام می شود.

وی افزود: هات پلات در گویش لری به معنای مکان و زمان باختگی است. لحظه هایی برای انسان پیش می آید که تصور درستی از جغرافیا و زمان ندارد که نام این فیلم برگرفته از همین معنی است.

کارگردان «ممیرو» بیان کرد: تمام فیلمبرداری این اثر در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده و فیلمی بدون دیالوگ و موسیقی است که به محض اینکه آماده نمایش شود، آن را اکران می کنیم. این را هم باید عنوان کنم که «هات پلات» روایتگر داستان زندگی پیرمردی است که دچار بی خوابی می شود و در واقع او کاراکتر اصلی این فیلم است.

محقق در پایان اظهار کرد: «هات پلات» یک فیلم هنر و تجربه ای و در فضای «ممیرو» است و به لحاظ فرمی هم به آن شباهت دارد، ضمن اینکه من علاقه زیادی به این گونه از سینما دارم و به دنبال این نیستم که از کسی وام بگیرم و از سبک فیلمسازی کس دیگری تبعیت کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید