دبیر هیئت رئیسه مجلس: استعفای وزیر صنعت غیر رسمی به مجلس اعلام شد

    کد خبر :376314

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: چیزی که به طور غیر رسمی عنوان شده، این است که آقای شریعتمداری استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور کرده است و رئیس جمهور بعد از سفر آمریکا در این باره، تصمیم خواهند گرفت.

غلامرضا کاتب دبیر هیئت رئیسه مجلس در گفت و گو با برنامه پارک شهر رادیو تهران درباره انتشار خبری مبنی بر استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت که روز گذشته منتشر و بعد تکذیب شده بود، در پاسخ به این سوال که آیا قرار است شریعتمداری استیضاح شود، گفت: از نظر رسمی استعفای ایشان هنوز به مجلس اعلام نشده است و تا زمانی که چیزی رسمی اعلام نشده باشد، جلسه استیضاح که فردا بعد از کمیسیون است برگزار خواهد شد. اما چیزی که به طور غیر رسمی عنوان شده، این است که آقای شریعتمداری استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور کرده است و رئیس جمهور بعد از سفری که بر می گردند در این باره، تصمیم خواهند گرفت.

وی در ادامه افزود: منتظر هستیم که دولت تصمیم قطعی خود را اعلام کند و تا آن زمان مجلس تصمیم خود مبنی بر استیضاح ایشان را دنبال می کند.

کاتب با توجه به استعفای 7 نفر از معاونان شریعتمداری و نداشتن 2 وزیر دیگر گفت: بر اساس آخرین اطلاعی که داریم رئیس جمهور وعده داده اند که هفته آینده 2 وزیر را معرفی کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید