مربی دروازه‌بان‌های سپیدرود:روی حادثه از پرسپولیس گل خوردیم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۷
    کد خبر :376078

محسن سیدی مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سپیدرود گفت که تا دقیقه نود دروازه سپیدرود مقابل پرسپولیس بسته بود، اما روی حادثه گل دریافت کردیم.

محسن سیدی درباره شکست یک بر صفر سپیدرود مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با تغییراتی که ایجاد کرده بودیم، ابتدا به دنبال گل نخوردن و سپس گل زدن بودیم. برای پیروزی در این دیدار، برنامه‌ریزی کرده بودیم. بچه‌های ما تلاش زیادی کردند و حتی تا دقیقه 90 دروازه سپیدرود بسته بود، اما روی یک حادثه گل خوردیم.

«پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران بوده و به جمع چهار تیم برتر آسیا راه یافته است.» وی با بیان این جمله افزود: سپیدرود در بخش‌هایی باید بیشتر کار کند. پس از 4،5 هفته، سپیدرود را تحویل گرفتیم و با توجه به بدنسازی و حضور بازیکنان جدید، به زمان نیاز است تا تیم بتواند به شرایط بهتری برسد.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سپیدرود در واکنش به اعتراض علی کریمی به او مبنی بر وقت تلف کردن کورش ملکی دروازه‌بان سپیدرود گفت: بعضی از رفلکس‌ها و رفتارها در فوتبال طبیعی است. هر مربی دیدگاه‌های خودش را دارد، اما دنبال این قضیه نبودیم که وقت تلف کنیم. در نفت تهران هم که دروازه‌بان‌هایی چون علیرضا بیرانوند و وحید شیخ ویسی داشتم سعی کردم به عنوان معلم به آنها بازی جوانمردانه را یاد بدهم. پیش از بازی با پرسپولیس، در زمین سفت تمرین کرده بودیم و هر سه دروازه‌بان‌مان کوفتگی‌‌هایی داشتند. در زمین هم دروازه‌بان ما (ملکی) به خاطر برخوردهایی که داشت، اذیت شده بود.

به گزارش تسنیم ،سیدی با تأکید بر اینکه برنامه‌ای برای وقت تلف کردن نداشتند، ادامه داد: کار کردن با علی کریمی سخت است و باید مراقب عملکردمان باشیم. او شخص محبوبی است و دوست دارد، جوانمردی در فوتبال رعایت شود. به نوعی شاید از دید کریمی و تماشاگران پرسپولیس که قصد داشتند بازی خوبی ببینند، دروازه‌بان ما وقت تلف می‌کرد، اما اینگونه نبود. نیت ملکی وقت تلف کردن نبود. کریمی گفت که دروازه‌بان تعلل نکند تا تیم بتواند صاحب ضد حمله شود. باور کنید تفکرات کریمی گرفتن سه امتیاز بازی بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید