“عمارتی” که بوی تعفن می‌دهد

    کد خبر :375665

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف شیرابه‌های “عمارت” پیش از تکمیل سد هراز خبر داد.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به احداث کارخانه زباله‌سوز در آمل، اظهار کرد: اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای این پروژه در نظر گرفته شده است که جزو پروژه‌های ملی و اصلی وزارت کشور است.

وی با بیان این‌که با مطالعات فراوان قطعه زمینی در منطقه پاساکش برای دپوی زباله و تاسیس زباله سوز از اداره اوقاف خریداری شد، تصریح کرد: به دنبال تامین پیمانکار برای این پروژه هستیم و آگهی‌هایی برای این منظور نیز منتشر شده و شهرداری نیز مشغول جاده‌سازی در محل موردنظر است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیش از نصب زباله سوز باید انتقال، امحا یا سوزاندن و جداسازی زباله صورت گیرد که این امر مهم در حال انجام است.

یوسفیان‌ به شیرابه‌های تولید شده ناشی از زباله در سایت عمارت نیز اشاره کرد و گفت: پیش از آبگیری سد هراز باید موضوع زباله و شیرابه‌ها را حل کنیم و بدین منظور بهترین راه خاکبرداری و ساخت دیواره بتنی در انتهای منطقه عمارت است که از نفوذ شیرابه‌ها جلوگیری کند.

به گزارش ایسنا، منطقه عمارت در 30 کیلومتری آمل قرار دارد و حدود ۴۰ سال است که زباله ۸ شهر مازندران در آن محل تخلیه می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید