تبعات برگزاری دربی ۵۰ – ۵۰ با استقلال است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۵۱
    کد خبر :375510

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه این سازمان مخالف برگزاری دربی با حضور ۵۰ درصدی هواداران استقلال و پرسپولیس است، گفت: تبعات برگزاری این مسابقه با استقلال است.

به گزارش مهر، سعید فتاحی درباره تصویب برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس با حضور ۵۰ درصدی هواداران استقلال و پرسپولیس گفت: طبق قانون ملزم بودیم که تقسیم بندی سکوها ۹۰ به ۱۰ برای میزبان مسابقه یعنی استقلال باشد. صبح امروز در جلسه ای که در شورای تامین برای برگزاری مسابقه داشتیم، مدیر عامل دو باشگاه و اعضای دیگر حاضر بودند.

وی افزود: آقای فتحی مدیرعامل استقلال اعلام کرد که سکوها همان ۵۰ به ۵۰ باشد. باشگاه پرسپولیس هم همین نظر را داشت. یگان ویژه هم با تقسیم ۹۰ به ۱۰ درصد سکوها موافقت نکرد و اعلام کرد این موضوع امکان اجرایی شدن ندارد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: سازمان لیگ فقط یک رای در این جلسه دارد. سازمان لیگ با اینکه مخالف بود ولی تصویب شد که تقسیم بندی سکوها ۵۰ به ۵۰ باشد ولی اعلام کردیم تبعاتش با میزبان مسابقه یعنی باشگاه استقلال است.

فتاحی درباره اعلام نام علیرضا فغانی به عنوان داور دربی هم گفت: انتخاب و معرفی داور مسابقه در حیطه وظایف کمیته مسابقات نیست و بنده هم بی خبرم. هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید