در تذکرات امروز اعضای شورای شهر مطرح شد

گلایه از عدم نظافت پیاده‌روها تا لزوم نصب راهنمای ایستگاه بی‌آرتی

    کد خبر :375310

اعضای شورای شهر تهران درمورد مسائل مختلف تذکرات خود را ارائه کردند.

مرتضی الویری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه ما مصوبات و قوانینی داریم که به آنها توجه نمی‌شود و اما مجددا با همان موضوع در لوایحی به صحن آورده می‌شود، گفت: طرح جامع مصوب 86 می‌گوید که شهرداری تهران و آموزش و پرورش باید ظرف مدت سه ماه نسبت به تهیه طرح موضوعی توسعه ساختمان‌های مدارس اقدام کنند که در این طرح مکان‌های آموزشی ساماندهی می‌شود اما چندین سال گذشته است و هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی ادامه داد: لازم است هرچه سریع تر معاونت مربوطه در شهرداری اقدامات لازم را آغاز کند و گزارش آن را به شورا ارائه کند.

آرش میلانی، رئیس کمیته محیط زیست نیز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه روز گذشته، روز بدون خودرو بود گفت: لازم است شهرداری تهران از فرصت‌های این چنینی برای فرهنگ سازی گسترده استفاده کند.

وی همچنین از عدم نظافت درست برخی پیاده روها در برخی معابر گلایه کرد و گفت: متاسفانه پیاده روهای ستارخان و بلوار کشاورز نظافت خوبی ندارند.

به گزارش ایسنا، در ادامه حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی نیز با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات در خطوط بی‌آرتی نبود راهنمای ایستگاه است، گفت: این مساله موجب سردرگمی مسافران شده به گونه‌ای که لازم است هرچه سریع‌تر شرکت واحد اتوبوسرانی نسبت به نصب راهنمای ایستگاه اقدام کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید