کلانشهری که 6 ماه است شهردار ندارد!

    کد خبر :375231

عضو شورای شهر کرج با اشاره به موضوع انتخاب شهردار کرج و با بیان اینکه وزارت کشور به انتخاب اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم توجه کند گفت: اگر قرار باشد هر کسی که اعضای شورا به عنوان شهردار معرفی می‌کنند به هر دلیلی تأیید نشود پس دیگر بودن ما چه فایده دارد؟

محمد حسین خلیلی اردکانی در جلسه امروز یکشنبه یکم مهرماه شورای شهر کرج با اشاره گره خوردن مسأله تأیید شهردار کرج اظهار کرد: شورای پنجم قبل از معرفی شفقی به عنوان شهردار، سه نفر دیگر را به عنوان گزینه مناسب برای تصدی صندلی شهرداری کرج معرفی کرده بود ولی هر سه آنها به دلایلی از سوی وزارت کشور تأیید نشدند.

وی ادامه داد: آخرین باری که اعضا شفقی را برای تصدی سمت شهرداری معرفی کردند بر این تصور بودند که هیچ مانعی برای تأیید او وجود ندارد و به زودی شهر صاحب شهردار می‌شود.

خلیلی اردکانی افزود: شفقی از تمام فیلترهای نظارتی رد شده بود و حتی استاندارهم پذیرفته بود که با وجود نیاز به توانمندی او در فرمانداری کرج با وزیر کشور هماهنگی‌های لازم را به عمل بیاورد تا بلأخره شهردار کرج معرفی شود، ولی اینبار هم انتخاب اعضای شورای شهر نتیجه نداد.

وی توضیح داد: اعضای شورای شهر دستشان به وزیر کشور نمی‌رسد ولی تقاضا دارند به کرج به عنوان شهری که با مشکل عدم تحقق درآمد، بدهی‌های سنگین و شهری که روز به روز به جمعیت و نیازهایش افزوده می‌شود، نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی بیان کرد: انتخاب شهردار دیگر مشکل طلا و ارز نیست که حل آن زمانبر باشد به همین دلیل از وزیر کشر تقاضا می‌شود نسبت به این مسأله با حساسیت بیشتری عمل کنند چون مردم به ما رای داده‌اند و از شورا انتظار دارند. کرج نیاز به مدیری دارد که بتواند با تعامل و همدلی مشکلات را مرتفع کند به همین دلیل بیش از این نباید شهر بی شهردار بماند.

خلیلی اردکانی توضیح داد: انتظار می‌رود وزارت کشور به رای نمایندگان مردم در شورای شهر توجه کند چون با گذشته یکسال از عمر شورای پنجم فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید