روشن: مدرک من از شفر بالاتر است!/ دوبازیکن خارجی در حد استقلال نیستند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ۹:۵۲
    کد خبر :375118

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نیومایر و الحاجی گرو بازیکنان در حد و اندازه تیم فوتبال استقلال نیستند و آن‌ها نباید در تیم بزرگ استقلال حضور داشته باشند

همه حسن روشن را با زبان تند و تیز و انتقادهای بی پایانش می‌شناسند. اما نتایج اخیر استقلال باعث شده او بی‌پرواتر از قبل از استقلال و وینفرد شفر انتقاد کند. روشن که به عضویت کمیته فنی باشگاه هم درآمده در این باره گفته است: «نمی‌خواهم به باشگاه استقلال بیایم چرا که به دلیل مشکلات خانوادگی زمان کافی برای رسیدگی به این گونه مسائل را ندارم. همچنین باید بگویم به هیچ عنوان وینفرد شفر را قبول ندارم چرا که مدرک مربیگری این فرد از من پایین‌تر است و من هم در سن ۶۰ سالگی تصمیم به آن گرفته ام تا از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و بازنشسته شوم و شفر نیز باید به دنبال بازنشستگی خود باشد و از فعالیت در این رشته ورزشی خداحافظی کند.»

به گزارش خبرگزاری دانشجو، او از دو بازیکن خارجی استقلال هم انتقاد کرده است: « نیومایر و الحاجی گرو بازیکنان در حد و اندازه تیم فوتبال استقلال نیستند و آن‌ها نباید در تیم بزرگ استقلال حضور داشته باشند. زد و بند‌ها باعث شده تا این بازیکنان به تیم آبی پوش پایتخت بیایند.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید