پیام همدردی بشار اسد برای روحانی؛ محکومیت حمله تروریستی در اهواز

    کد خبر :374841

رئیس جمهوری سوریه با ارسال پیامی برای همتای ایرانی خود، حمله تروریستی روز شنبه سی و یکم شهریور ماه در اهواز را محکوم کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از سانا، بشار اسد در پی حمله تروریستی در اهواز، پیامی برای دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران فرستاد و این اقدام تروریستی جنایتکارانه را به شدت محکوم و با خانواده‌های شهدای این حمله وحشیانه ابراز همدردی و همبستگی کرد.

در متن پیام اسد آمده است: با نهایت تاسف، خبر حمله تروریستی به رژه نظامی در شهر اهواز در جنوب ایران را دریافت کردم، از طرف خود و ملت سوریه، به شما و ملت دوست، ایران، ضمن عرض تسلیت به خاطر قربانیان این حمله تروریستی به شدت این اقدام تروریستی جنایتکارانه و بزدلانه را هم محکوم می‌کنم.

اسد آورده است: جمهوری اسلامی ایران از سوریه در مقابله با تروریسم حمایت کرد و تروریسم در صحنه بین المللی را هم محکوم کرد و همواره مواضع اصولی و قاطعانه‌ای بر ضد تروریسم تکفیری و جنایتکارانه اتخاذ کرده و در این راه صادق بوده است.

در پایان این پیام آمده است: به شما و ملت دوست، ایران بار دیگر تاکید می‌کنم ما با تمام قدرت برای مقابله با این اقدامات تروریستی در کنار شما هستیم، همچنانکه امیدواریم حامیان تروریسم و تامین کنندگان مالی و مشوقان آن این نکته را بفهمند که این خطر تمام جامعه انسانی را در هر نقطه‌ای تهدید می‌کند و از آن‌ها می‌خواهیم که در مواضع خود در حمایت ازتروریسم در مناطق مختلف جهان بازنگری کنند.

حمله تروریستی امروز در اهواز منجر به شهادت ۲۵ نفر و زخمی شدن ۶۰ نفر شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید