عضو هتاک شورای شهر نیشابور بازداشت شد

    کد خبر :374810

مشهد- عضو هتاک شورای شهر نیشابور با دستور قضایی بازداشت و روانه زندان شد.

به گزارش مهر، پس از هتاکی یکی از اعضای شورای شهر نیشابور به مقدسات و اعتراض گسترده مردمی، این فرد ظهر شنبه با دستور قضایی بازداشت شد.

دادگستری خراسان رضوی در این خصوص اعلام کردانتشار خبر تاسف بار توهین یکی از اعضاء شورای شهر نیشابور به مقدسات و عزاداران حسینی که موجی از اعتراضات عمومی را به دنبال داشت؛ رئیس کل دادگستری خراسان رضوی دستورات لازم را خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و همچنین دادستان عمومی و انقلاب نیشابور مبنی بر رسیدگی سریع و دقیق به این مساله صادر کرد.

بر این اساس و در پاسخ به در خواست هیات‌های عزاداری، علما، روحانیت و اقشار جامعه و در راستای اجرای وظایف شرعی و قانونی و پس از صدور دستور قضایی؛ اقدامات قانونی لازم در این زمینه به انجام رسید و فرد هتاک مورد تعقیب قرار گرفت و صبح امروز با صدور قرار قانونی بازداشت شد.

در این اطلاعیه همچنین با اشاره به توطئه‌های دشمنان با هدف ایجاد تفرقه و بی نظمی در جامعه، ضمن محکوم کردن این اقدام هتاکانه از عموم عزاداران حسینی و مردم شریف، مومن و انقلابی خواسته شده تا ضمن حفظ آرامش و هوشیاری، به دستگاه قضایی در اجرای عدالت و دفاع از حقوق عامه کمک کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید