سردار کمالی در پیامی به مناسبت روز سرباز عنوان کرد

سربازان ستون نیروهای مسلح هستند

    کد خبر :374771

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی گفت: اجرای بخش عظیمی از وظایف نیروهای مسلح بر دوش سربازان است.

سردار موسی کمالی در متن پیامی به مناسبت دومین روز از هفته دفاع مقدس که به عنوان روز سرباز نامیده شده و آن را در اختیار ایسنا قرار داده است نوشت:

«حراست از عزت، امنیت، استقلال، تمامیت ارضی، نظام مقدس جمهوری اسلامی، جان، مال، نوامیس مردم، وظیفه دینی و ملی هر ایرانی است و در راستای اجرای همین وظیفه است که تمامی اتباع ذکور ایرانی مکلف به انجام خدمت وظیفه عمومی هستند.

کارکنان وظیفه یکی از ارکان و ستون‌های نیروهای مسلح هستند و اجرای بخش عظیمی از وظایف نیروهای مسلح بر دوش این قشر از جوانان کشور است. سربازان برومند، ایثارگران مدافع حریم امنیت کشور هستند که در 8 سال دفاع مقدس با حضور فعال و چشمگیر در کسوت مقدس سربازی، آمادگی خود را برای دفاع از کیان اسلام و میهن عزیز به منصه ظهور رساندند و با تقدیم هزاران شهید و جانباز، امنیت و آرامش را برای ملت شریف و فداکار ایران به ارمغان آوردند.

به گزارش ایسنا،بنابراین بر همه لازم است که روز اول مهرماه که دومین روز از هفته دفاع مقدس است و به عنوان روز سرباز نام‌گذاری شده، از تلاش‌های خالصانه سربازان چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران فعلی قدردانی کنند.

در این روز تمامی نیروهای مسلح برای پاسداشت مقام سرباز بسیج شده و در تمامی یگان‌ها با برگزاری مراسم مختلف روز سرباز را گرامی بدارند.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید