The Future Unfolds؛ شعار تبلیغاتی احتمالی گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ

    کد خبر :374511

سامسونگ اخیرا نام تجاری The Future Unfolds را ثبت کرده است که می‌تواند به شعار گوشی موردانتظار گلکسی F مرتبط باشد.

طبق گزارشات اخیر، سامسونگ قصد دارد در ماه نوامبر امسال (آبان-آذر ۹۷) نخستین اطلاعات رسمی را از گوشی انعطاف‌پذیرش منتشر کند. با این‌همه، حداقل تا ژانو‌یه‌ی ۲۰۱۹ (دی-بهمن ۹۷) شاهد رونمایی رسمی و عرضه‌ی این گوشی نخواهیم بود.

اخیرا سامسونگ در اروپا اقدام به ثبت نام تجاری The Future Unfolds به‌معنی «آینده آشکار می‌شود» کرده است که احتمالا به‌صورت مستقیم به‌شعار رسمی گوشی انعطاف‌پذیر این شرکت یعنی Samsung Galaxy F اشاره دارد. با اینکه یک ایهام معنایی در به‌کارگیری از کلمات و اشاره به قابلیت گشوده شدن در این عبارت وجود دارد اما نمی‌توان این شعار را صرفا به گوشی انعطاف‌پذیر کره‌ای‌ها نسبت داد. سامسونگ اعلام کرده است که این نام تجاری قرار است به سه محصول جداگانه مرتبط باشد؛ بنابراین، بسیاری از محصولات این شرکت از اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها گرفته تا تلویزیون‌ها، لامپ‌های LED و حتی ماشین‌های لباس‌شویی، شامل این موضوع می‌شوند.

بد نیست بدانید که این امکان وجود دارد که سامسونگ از این شعار تبلیغاتی برای گوشی انعطاف‌پذیرش استفاده نکند؛ چرا که تجربه ثابت کرده است برخی شرکت‌ها همواره نام‌های تجاری مختلفی را ثبت می‌کنند تا اگر خواستند در آینده از آن‌ها استفاده کنند، مشکلی برای‌شان پیش نیاید و این شعارها همواره در دسترس باشند. البته با در نظر گرفتن زمان ثبت این نام تجاری، بعید است که این غول کره‌ای‌ به این‌زودی‌ها از آن استفاده نکند.

اگر Samsung واقعا قصد داشته باشد از «آینده آشکار می‌شود» به‌عنوان شعار تبلیغاتی گلکسی اف استفاده کند، احتمالا از اواخر سال ۲۰۱۸ یا نهایتا اوایل ۲۰۱۹ شاهد این جمله در تبلیغات گسترده‌ی این شرکت خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید