فدریکو دی‌فرانچسکو: به داگلاس کاستا فحاشی کردم اما توهین نژادپرستانه نه!

  • ورزشی
  • شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۰۰
    کد خبر :374412

فدریکو دی‌فرانچسکو اعتراف کرد که به بازیکن برزیلی تیم فوتبال یوونتوس توهین کرده اما نه به سبکی نژادپرستانه.

فدریکو دی‌فرانچسکو، بازیکن تیم فوتبال ساسولو که درگیری‌اش با داگلاس کاستا، مهاجم برزیلی یوونتوس در بازی اخیر دو تیم در تورین منجر به محرومیت 4 جلسه‌ای بازیکن بانوی پیر شد، این شایعه که توهین نژادپرستانه او به کاستا، بازیکن حریف را وادار به دریگری و پرتاب آب دهان کرده را تکذیب کرد، هر چند منکر این موضوع نشد که در شدت گرفتن درگیری دو طرف تأثیرگذار بوده است.

فرزند سرمربی رم پس از پیروزی تیمش در بازی شب گذشته (جمعه) مقابل امپولی در هفته پنجم سری A اظهار داشت: در شبکه‌های اجتماعی به شخصیت من حمله شده است. من ناراحت شدم اما سعی کردم که از این ماجرا فاصله بگیرم و از سرمربی‌ام و خانواده‌ام بابت حمایت‌شان تشکر می‌کنم.

دی‌فرانچسکو افزود: من فقط می‌خواهم درباره زمین فوتبال و کار خودم صحبت کنم و این اتفاقی که افتاد را به دست فراموشی بسپارم چون یادآوری آن چیز خوبی نیست. به هر حال این اتفاقی است که رخ داده است.

به گزارش تسنیم ،بازیکن تیم فوتبال ساسولو در پاسخ به این سؤال که چه چیزی به کاستا گفته که منجر به از کوره در رفتن او شده است، گفت: چه گفتم؟ نمی‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم. فحاشی کردن در زمین فوتبال طبیعی است اما من مطلقاً خطاب به کاستا از الفاظ نژادپرستانه استفاده نکردم. قسم می‌خورم که هیچ اهانت نژادپرستانه‌ای به او نکرده‌ام و الان هم دیگر تمایل ندارم که تا پایان دوران بازیگری‌ام درباره این موضوع جواب بدهم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید