لوکا مودریچ مجازات حبس به خاطر کلاهبرداری مالیاتی را پذیرفت

  • ورزشی
  • شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۱۵
    کد خبر :374338

لوکا مودریچ مجازات تعیین شده برای او به خاطر نپرداختن مالیات درآمدهایش در اسپانیا را قبول کرده است.

لوکا مودریچ مجازاتی که دادگاهی در اسپانیا برای او به خاطر نپرداختن مالیات درآمدهایش در دوران بازیگری برای رئال مادرید در نظر گرفته را پذیرفته و با اداره مالیات اسپانیا در خصوص پرداخت مجازات نقدی به توافق رسیده است.

طبق گزارش نشریه موندو دپورتیووی اسپانیا، برای هافبک کروات رئال مادرید که امسال جایزه بهترین بازیکن اروپا را برد و جزو نامزدهای کسب جایزه بازیکن سال فیفا هم هست، هشت ماه زندان در نظر گرفته شده است که مجازات کلاهبرداری مالیاتی اوست. گویا مودریچ مالیاتی به مبلغ 870 هزار و 728 یورو از درآمدهای دوران بازیگری‌اش در سال‌های 2013 و 2014 را نپرداخته است. در واقع او از طریق یک شرکت واسطه در لوکزامبورگ به نام ایوانو اس‌ای‌آر‌‌ال در‌آمدهایش از محل فعالیت‌های تبلیغاتی را از دید مسئولان مالیاتی اسپانیا پنهان نگه داشته است که 579 هزار و 738 یوروی آن مربوط به سال 2014 و 290 هزار و 990 یوروی دیگر مربوط به سال 2013 می‌شود.

طبق قوانین اسپانیا، مجازات‌‌های حبس زیر دو سال به شرط آنکه برای اولین بار رخ برای فرد متخلف در نظر گرفته شده باشند و جنبه جنایی نداشته باشند، قابل تبدیل به مجازات نقدی هستند و این قانون شامل حال مودریچ هم شده است.

به گزارش تسنیم ،پیش از این نیز بازیکنانی مانند لیونل مسی، خاویر ماسچرانو و کریستیانو رونالدو و همچنین ژوزه مورینیو، سرمربی سابق رئال مادرید از این قانون برای گریز از رفتن پشت میله‌ها به خاطر فرار از پرداخت مالیات استفاده کرده بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید