ورود خودروی فضایی کرایسلر به خط تولید

  • خودرو
  • شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۰۳
    کد خبر :374185

آینده کمپانی کرایسلر این روزها غم‌انگیز به نظر می‌رسد و در حال حاضر تنها مینی‌ون‌های پسفیکا و خودروهای 300 از دل خط تولید آن خارج می‌شوند.

مقامات گروه خودروسازی کرایسلر اعلام کرده‌اند که خودروی 300 آنها دیگر با علاقه مردم همخوانی زیادی ندارد و احتمالا به زودی خط تولید این کارخانه را ترک خواهد کرد، به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود در سال 2020 کرایسلر به یک کمپانی تک محصولی بدل شود.

اما ظاهرا کرایسلر قصد ندارد چنین اتفاقی را رقم بزند، به همین دلیل اعلام کرده کانسپتی را با الهام از مدل مفهومی “پورتال” در سال 2020 وارد خط تولید خواهد کرد. اطلاعات زیادی در خصوص مدل مفهومی این خودرو وجود ندارد، اما انتظار می‌رود، نسخه تولیدی دقیقا شبیه نسخه مفهومی‌ای باشد که در رویداد مصرف‌کنندگان الکتریکی 2017 به نمایش درآمد.

این اقدام در راستای همکاری کرایسلر- وایمو خواهد بود. یکی از گزینه‌های این همکاری سازگاری بیشتر مینی‌ون‌های پسفیکا با محیط زیست در قالب نسخه‌های هیبریدی است.

براساس شنیده‌ها، پورتال یک خودروی 6 نفره چندمنظوره بوده که احتمالا با محرک چرخ‌های جلو ارائه شده و با باتری‌های 100 کیلووات ساعتی لیتیوم- یونی مسافتی حدود 402 کیلومتر را بین هر شارژ می‌پیماید. استفاده از شارژهای پر قدرت نیز باعث می‌شود در 20 دقیقه خودرو قادر به طی مسافت 241 کیلومتری باشد.

در کنار قابلیت سازگاری با محیط زیست، پورتال‌ها به سطح 3 خودرانی با استفاده از حسگرها و رادارها مجهز است و در شرایط مطمئن می‌تواند خود را به مقصد برساند. کمپانی حتی اعلام کرده در صورت پیشرفت تکنولوژی این سطح خودرانی نیز ارتقا خواهد یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید