رونمایی از فیس لیفت رنو کاجار 2019

  • خودرو
  • جمعه ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۱۲
    کد خبر :373729

رنو کاجار اصلاح شده قبل از رونمایی در نمایشگاه خودروی پاریس، معرفی شد.

قسمت جلوی کاجار جدید دارای جلوپنجره ای عریض تر، چراغ های جلوی اصلاح شده و چراغ های مه شکن جدید با تکنولوژی LED است. در قسمت پشت این خودرو LEDها برای چراغ دنده عقب، راهنما و چراغ های مه شکن تعبیه شده اند.

کاجار در هر دو قسمت جلو و عقب دارای سپرهای بازطراحی شده با درصد بالایی از رنگ بدنه و تزئینات کرومی است.

این خودرو با سه گزینه رنگ جدید و طراحی نوین رینگ های آلیاژی 17 و 19 اینچی و آنتن shark fin برای مدل های ممتاز ارائه می شود.

کابین مدل های ممتاز این خودرو به نمایشگر 7 اینچی جدید برای سیستم سرگرمی R-Link 2 مجهز شده است که از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می کند.

دیگر تغییرات این خودرو شامل سیستم کنترل دمای جدید، تزئینات کرومی مازاد، پانل های در بازطراحی شده با نور پس زمینه نوین، صندلی های جدید و ظرفیت جالیوانی ارتقا یافته است.

زیر کاپوت کاجار موتور 1.3 لیتری چهار سیلندر بنزینی ساخت مرسدس بنز تعبیه شده است. این موتور با قدرت های 103 و 118 کیلووات موجود است و می تواند به گیربکس دستی یا دو کلاجه مجهز شود.

هر دو گزینه دیزلی این خودرو افزایش قدرت دارند و نسخه 1.5 لیتری آن اکنون قدرت 84 کیلووات و گشتاور 260 نیوتون متر تولید می کند در حالی که نسخه 1.8 لیتری آن قدرت 110 کیلووات و گشتاور 340 نیوتون متر دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید