«رابرت ردفورد» دوباره هواداران خود را غافلگیر کرد

    کد خبر :373586

رابرت ردفورد ستاره سینمای آمریکا که چندی است خبر خداحافظی او با دنیای بازیگری نقل محافل است، در اظهاراتی جدید باز هم باعث غافلگیری هواداران خود شد.

خبر غافلگیرکننده و البته امیدوارکننده برای هواداران رابرت ردفورد این است، بعد از تمامی حرف و حدیث‌ها درباره خداحافظی از دنیای بازیگری، او قصد بازنشستگی ندارد.

خبر خداحافظی ردفورد از دنیای بازیگری چندی پیش منتشر شده بود. حال او در افتتاحیه فیلم جدیدش با عنوان «پیرمرد و تفنگ» گفته است: «صحبت از خداحافظی با دنیای بازیگری یک اشتباه بود. هرگز نباید آن حرف را می‌گفتم. اگر قصد بازنشسته شدن داشته باشم باید بی‌سر و صدا این کار را انجام دهم. صحبت کردن در این باره اشتباه بود، چون باعث شد توجه همه به شکلی غلط به این موضوع جلب شود.»

او حتی در پاسخ به تقاضای خبرنگاران برای پاسخی روشن به داستان خداحافظی از دنیای بازیگری با خنده گفت: «به این پرسش پاسخ نمی‌دهم، بگذارید معما باقی بماند.»

فیلم جدید ردفورد با عنوان «پیرمرد و تفنگ» یک کمدی جنایی سرزنده است. ردفورد درباره فیلم می‌گوید: «در دوران سیاهی زندگی می‌کنیم و به نظرم من در این دوران به این گونه فیلم‌ها بیشتر نیاز داریم. فیلم‌هایی مثبت که خنده را به لب تماشاگر بنشاند.»

او در ادامه از جنبش افشاگری‌های جنسی که سال گذشته در هالیوود روی داد به عنوان بزرگترین تغییری یاد کرد که در طول ۶ دهه زندگی حرفه‌ای شاهد آن بوده است‌ و گفت:‌ «حقیقت این است که اکنون صدای زنان شنیده می‌شود و امیدوارم که این صدا بلند و بلندتر شود، چون آن‌ها مدت زمانی طولانی کنار زده شده بودند. از این موضوع خوشحالم که می‌بینم وضعیت زنان در نقش‌های مدیریتی، خلاق و بازیگری بهتر می‌شود.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید