شهردار چمران بازداشت شد

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ۱۶:۳۴
    کد خبر :373305

دادستان ماهشهر گفت: شهردار شهر چمران از توابع شهرستان بندرماهشهر بازداشت شد.

مهدی محمدی اظهار کرد: شهردار شهر چمران از توابع شهرستان بندرماهشهر به دلیل اتهامات مالی بازداشت شد.

محمدی ادامه داد: بنا به صلاح دید دستگاه قضایی رسیدگی به این پرونده تا حصول نتیجه باید در فضایی آرام دنبال می‌شد، اما متاسفانه پس از دستگیری متهم، مطالبی خلاف واقع از جزئیات پرونده، میزان مال، موضوع اتهام، نوع اتهام، میزان مجازات و تعداد بازداشت شدگان در فضای مجازی منتشر شد که تمامی آنان قویا تکذیب می‌شود.

دادستان بندرماهشهر عنوان کرد: مدت ۶ ماه در فضای آرام و بدون حاشیه، تحقیقات و کارهای اطلاعاتی صورت پذیرفت تا پرونده به مرحله بازداشت متهم رسید.

محمدی ادامه داد: اتهامات شهردار چمران صرفا مالی است. فعلا فقط وی به تنهایی بازداشت شده و قطعا افرادی که در این موضوع دخیل بوده احضار و میزان دخالت یا مسامحه آنان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دستگاه قضائی در اجرای عدالت و برخورد با افرادی که به بیت المال دست درازی می‌کنند بدون هیچ مسامحه ای با هر فردی و در هر جایگاهی برابر مقررات شدیدا برخورد خواهد کرد.

به گزارش مهر:دادستان عمومی و انقلاب بندرماهشهر تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود اخبار و اطلاعات خود راجع به هر موضوعی، خصوصا اخبار قضایی را از منابع معتبر دریافت کرده و از پخش اخبار بی اعتبار در فضای مجازی خودداری نمایند. بدیهی است در انتشار اخبار کذب چنانچه منجر به جرم شود برابر مقررات با خاطیان برخورد خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید