مستند حمله موشکی سپاه به حدکا در تلویزیون

    کد خبر :373294

ششمین قسمت از فصل دوم برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» به ماجرای حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر کمیته مرکزی حزب دموکرات کردستان در عراق می‌پردازد.

30 تیرماه امسال بود که نیروهای حزب دموکرات کردستان عراق با حمله به پاسگاهی مرزی در شهرستان مریوان 11 تن از نیروهای پاسدار و بسیجی این پاسگاه را به شهادت رساندند.

اقدامی که هشدار قاطع سپاه پاسداران را به همراه داشت. 17 شهریور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات موشکی، مقر کمیته مرکزی حزب دموکرات کردستان در عراق را مورد هدف قرار داد تا پاسخ قاطعی به تحرکات اخیر آنان و ایجاد ناامنی در مرزهای ایران بدهد.

در این حمله 7 فروند موشک زمین به زمین شلیک شد که باعث کشته و زخمی‌شدن بسیاری از نیروهای اصلی و فرماندهان شاخص این گروهک تروریستی شد.

این قسمت از برنامه «360 درجه»، ضمن مروری بر تمام اتفاقات پیرامون حزب دموکرات کردستان از گذشته تا اکنون، ماجرای حمله موشکی سپاه به این گروهک تروریستی را از نگاه کارشناسان مورد بررسی قرار می‌دهد.

«360 درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم هر هفته با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، ساعت 21:30 جمعه ها از شبکه مستند سیما پخش می‌شود

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید