آماده پاسخگویی به هر تهدیدی حتی خارج از مرزهای کشور هستیم

    کد خبر :373248

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در غرب کشور با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح گفت: آماده ایم هر تهدیدی را حتی خارج از مرزهای سرزمینمان پاسخ دهیم.

به گزارش ایسنا امیر فرهاد آریانفر در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با عزاداری های ماه محرم گفت: پیام اصلی عاشورا در هشت سال دفاع مقدس به معنی واقعی تجلی پیدا کرد و مردم ایران جانانه از عزت ایران اسلامی دفاع کرده و برگ زرینی در تاریخ این آب و خاک ثبت کردند.

آریانفر از رژه نیروهای مسلح در روز اول هفته دفاع مقدس (شنبه، 31 شهریور) خبر داد و افزود: راس ساعت هشت صبح روز شنبه با حضور پربرکت مردم شریف و ولایتمدار کرمانشاه، خانواده معظم شهدا و مسئولین کشوری و لشکری رژه مقتدارانه نیروهای مسلح استان برگزار می شود.

وی افزود: در این رژه همه یگان های نمونه نیروهای مسلح ارتش، سپاه، ناجا، مرزبانی و بسیج در کنار هم حضور خواهند داشت.

آریانفر از حضور یگان های موشکی و نیز نمایش تجهیزات صنایع دفاعی در این رژه خبر داد و افزود: این رژه نمایش اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح خواهد بود.

آریانفر افزود: این رژه در کنار پیام صلح و دوستی که دارد نشان اقتدار و عزت جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به آمادگی کامل دفاعی نیروهای مسلح گفت: این آمادگی به حدی است که می‌توانیم هر تهدیدی را در هر نقطه جغرافیایی سرزمینی و یا خارج از سرزمینمان پاسخگو باشیم.

آریانفر در ادامه در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس از تکریم سربازان در روز دوم هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: روز سوم این هفته بصیرت افزایی نیروهای مسلح است و در روز چهارم دیدار با امام جمعه استان را داریم.

وی افزود: در روز پنجم صبحگاه مشترک با مسئولین کشوری و لشکری برگزار می شود و در روز ششم نیز برنامه غبارروبی مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان های این عزیزان را دا یم و در آخرین روز از هفته دفاع مقدس نیز پیاده روی خانوادگی برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید