العطیه: امیدوارم السد سومین‌بار قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۵۰
    کد خبر :373139

عضو کمیته مشورتی تیم فوتبال السد قطر ابراز امیدواری کرد این تیم برای سومین‌بار به جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یابد.

عبدالعزیز العطیه درباره صعود تیم فوتبال السد دوحه به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با عبور از سد استقلال گفت: سطح فنی واقعی از السد در بازی برگشت برابر استقلال همانند بازی دور رفت در تهران با نتیجه 3 بر یک که می‌توانست حتی گل‌های بیشتری هم بزند شاهد نبودیم. البته باید نگاه عدالت‌گونه‌ای درباره شرایط بازیکنان السد در چند وقت اخیر به خاطر فشاری که روی آنها بود داشته باشیم. السد در بازی برگشت با استقلال خسته و تحت فشار زیادی بود اما به توانمندی آنها جهت صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا باور داشتیم.

عضو کمیته مشورتی باشگاه السد قطر افزود: امیدوارم همچنان هواداران السد از این تیم در بازی‌های آینده لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنند. هواداران حامی اصلی السد در این مرحله مهم خواهند بود. امیدوار هستیم السد مسیر خود را در لیگ قهرمانان آسیا با رسیدن به عنوان قهرمانی برای سومین‌بار با قدرت ادامه دهد و در جام باشگاه‌های جهان حضور یابد. اشتیاق زیادی در میان بازیکنان و کادر فنی السد برای رقم زدن فصل استثنایی در 2 رقابت لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. السد افتخار فوتبال قطر و آخرین تیم عربی است که به جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافته بود.

تیم فوتبال السد قطر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ستارگان قطر با پرسپولیس باید بازی کند. دیدارهای رفت و برگشت این 2 تیم به ترتیب 10 مهر در دوحه و یک آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید