دستور پلمب سکه ثامن از سوی اتحادیه طلا و جواهر صادر شد

    کد خبر :372766

رییس اتحادیه طلا و جواهر از ابلاغ دستور پلمب سکه ثامن از سوی اتحادیه طلا و جواهر به اماکن خبر داد.

آیت محمدولی درباره فعالیت سکه ثامن و اعتراض‌ها درباره فعالیت این شرکت، اظهار داشت: از حدود دو ماه قبل طی اخطارهایی از سوی اتحادیه طلا و جواهر درباره قطع فعالیت این شرکت تذکرهایی داده شد.

وی افزود: همچنین از راه قانونی نیز برای پلمب این واحد اقدام شد زیرا عملکرد و شیوه فعالیت این شرکت مطابق قوانین و چارچوب‌های اتحادیه طلا و جواهر نبود.

رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به ارسال نامه‌ای به اماکن در خصوص پلمب این واحد، ادامه داد: برای پلمب اقدام شده و نتیجه آن پس از تعطیلات پیش رو مشخص خواهد شد و در صورت اینکه همچنان برای پلب این واحد از سوی اماکن اقدامی نشده باشد، پیگیری و اقدام فوری برای تعطیلی آن انجام خواهد شد.

محمدولی، با اشاره به ارسال نامه از سوی دادگاه به اتحادیه، گفت: طی روزهای اخیر نیز دادگاه نامه ای در خصوص عملکرد این شرکت و پیگیری فعالیت های آن ارسال کرد که کلیه اقدامات انجام شده از سوی اتحادیه در قالب نامه‌ای به دادگاه ارسال و شرح داده شد.

به گفته وی، از نظر اتحادیه این واحد از ابتدا هیچگونه مجوزی برای فعالیت نداشته و در حال حاضر هم اجازه ای برای فعالیت ندارد، البته ظاهرا این واحد در حال حاضر در فضای مجازی در حال فعالیت است، اما از نظر اتحادیه اجازه هیچ‌گونه معامله ای را ندارد و عملکرد این شرکت نیز ممنوع است.

به گزارش ایبِنا، شرکت بازرگانی آریو پرگاس آیلین با عنوان “سکه ثامن” در زمینه مرکز معاملات سکه و طلای آبشده، معاملات حواله شنبه ای طلا، معاملات جهانی انس طلا، گشایش اعتبارات و ال سی، واردات و صادرات کالاهای مجاز، اخذ وام و اعتبارات ارزی و ریالی ازتمام بانک های خارجی و داخلی چند وقتی است که به صورت مجازی در حال فعالیت بوده اما اخیرا با عدم پاسخگویی به کاربران، مشکلاتی ایجاد شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید