پیام روحانی برای حادثه اتوبوس مسافربری: تکرار این حوادث نشان از ضعف‌های فنی، مدیریتی و نظارتی دارد

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۰۵
    کد خبر :372687

رئیس جمهور در پیامی وقوع حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان را که منجر به جان باختن و مصدومیت عده‌ای از هموطنان عزیز گردید، موجب اندوه عمیق ملت عنوان کرد و از مسئولان استانی به ویژه استاندار اصفهان خواست برای مداوای مجروحان و تسکین آلام خانواده های داغدیده تلاش کنند.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وقوع حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان که منجر به جان باختن و مصدومیت عده‌ای از هموطنان عزیز گردید، موجب تأثر و اندوه عمیق ملت ایران شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این مصیبت را به خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گویم و در این ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان رحمت واسعه، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مصدومان سلامتی و شفای عاجل مسألت دارم.

لازم است مسئولان استانی به ویژه استاندار محترم اصفهان با همراهی دستگاه‌های ذیربط برای مداوای مجروحان و تسکین آلام خانواده‌های داغدیده تلاش کرده و در اسرع وقت نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کنند.

متأسفانه تکرار چنین حوادث ناگوار و جبران‌ناپذیر جاده‌ای، نشان از وجود ضعف‌های فنی، مدیریتی و نظارتی دارد که باید مورد توجه جدی مسئولان ذی‌ربط قرار گرفته و چاره‌جویی اساسی صورت گیرد تا شاهد تکرار اینگونه رخدادهای غم‌انگیز در کشور نباشیم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید