بررسی مجدد ایرادات لایحه پالرمو باحضورکارشناسان مجمع تشخیص درمجلس

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۱۹
    کد خبر :372583

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده با حضور کارشناسان کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایرادات لایحه پالرمو مجددا بررسی می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی در گفتگو با مهر از بررسی مجدد ایرادات لایحه الحاق به کنوانسیون جرایم سازمان‌یافته فراملی (پالرمو) در یکی از نشست‌های هفته آینده این کمیسیون خبر داد و اظهار داشت: ایرادات شکلی و محتوایی شورای نگهبان نسبت به لایحه پالرمو پیش از این در کمیسیون اصلاح شده است اما با توجه به نامه‌ای که از کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به دبیر شورای نگهبان نوشته شده، تصمیم گرفتیم مجدداً این لایحه را بررسی کنیم.

وی افزود: در نامه‌ای که چندی قبل از کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به دبیر شورای نگهبان نوشته شده، مواردی از مغایرت‌ لایحه پالرمو با سیاست‌های کلی نظام در بخش امنیتی و نیز اقتصاد مقاومتی قید شده و دبیر محترم شورای نگهبان نیز این ایرادات را به مجلس اعلام کرده است.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس و برای اطلاع از جزئیات این ایرادات و رفع آنها، در یکی از جلسات هفته آینده کمیسیون با حضور یکی از اعضای مجمع و کارشناسان کمیسیون نظارت مجمع، این ایرادات را بررسی و اصلاح خواهیم کرد.

نوروزی گفت: پس از اصلاح کامل ایرادات، لایحه الحاق به کنوانسیون پالرمو مجددا به صحن مجلس تقدیم می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید