کفاشیان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال: ایران می‌تواند در جهان بهترین باشد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۵۷
    کد خبر :372546

سرپرست کمیته فوتسال با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال گفت: ایران می‌تواند در جهان هم برترین باشد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال به‌همراه کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در مرکز ملی فوتبال، در تمرین ملی‌پوشان فوتسال حضور یافته دقایقی با بازیکنان و کادر فنی به گفت‌وگو پرداختند.

در این تمرین محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گزارشی از روند برنامه‌های اردویی و بازی‌های دوستانه این تیم را به نایب‌رئیس اول و سرپرست کمیته فوتسال ارائه کرد و مهدی جاوید به‌نمایندگی از بازیکنان فوتسال نکاتی را درباره وضعیت اردو مطرح کرد.

علی کفاشیان، در دیدار با بازیکنان تصریح کرد: به جامعه فوتسال به‌خاطر حضور شما که برترین‌ها هستید تبریک می‌گویم. در طول سال‌های مدیریتم در ورزش، معتقدم فوتسال یکی از بهترین تیم‌ها و بازیکنان را دارد و ما قدردان شما بازیکنان و کادر فنی پرتلاش هستیم. باید در حد توانمان از زحمات شما قدرشناسی کنیم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به مشکلات موجود تمام سعی‌مان این است که برنامه‌های فوتسال و دیدارهای تدارکاتی را پیش ببریم تا کادر فنی به اهداف خود برای حضور موفق در رقابت‌های مهم جهانی برسد و بازیکنان آمادگی لازم را داشته باشند.

سرپرست کمیته فوتسال گفت: سعی ما بر این است که لیگ را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم. حضور فعال شما در لیگ و بعد از آن در تیم ملی باعث می‌شود تا فوتسال پویایی داشته باشیم. در سطح آسیا فوتسال در اختیار ما است. در سطح جهان هم سوم هستیم و باید بهتر از این باشیم. فوتسال ما جایگاه این را دارد که در جهان نیز برترین باشد که این برترین بودن با تلاش‌های مستمر شما بازیکنان رخ خواهد داد، در واقع موفقیت فوتسال مرهون تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی است. حضورم در جمع شما به این دلیل است که از زحمات‌تان تقدیر و تشکر کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید