دستپاچگی، دست سارقان تجهیزات صنعتی را رو کرد

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۳۸
    کد خبر :372478

رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی از دستگیری دو سارق در محله مرتضی گرد،هنگام سرقت تجهیزات صنعتی خبر داد.

سرگرد محمدرضا ملکوتی در گفت و گو با ایسنا جزئیات این خبر را تشریح کرد و گفت: ۱۹ شهریورماه ماموران گشت انتظامی این کلانتری هنگام گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود در محله مرتضی گرد بودند که توقف و حضور سرنشینان یک خودروی وانت توجه آنان را جلب کرد. در ادامه ماموران رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران دو مرد را که به‌طرز مشکوکی در حال حمل تعدادی تجهیزات صنعتی به خودروی وانت بودند را تحت نظر قرار دادند و در ادامه تحقیقات لازمه از دو مرد انجام شد.

کلانتر محله مرتضی گرد تصریح کرد: این افراد که با دیدن پلیس دستپاچه شده بودند سعی کردند با اظهارات خود ماموران را مجاب کنند که مالک کارگاه صنعتی هستند و این تجهیزات نیز متعلق به خودشان است، اما از آنجا که اظهاراتشان با هم تناقض داشت ظن ماموران برانگیختند و به دستگیری هر دو فرد منجر شد.

وی با اشاره به بررسی سوابق متهمان در کلانتری و انجام بازجویی از آنان اظهارکرد: هر دو متهم به کلانتری منتقل شدند و دقایقی بعد ماموران با مالک کارگاه صنعتی مذکور تماس گرفتند و وی ضمن اصرار به این که افراد بازداشت شده سارق هستند، خود را به کلانتری رساند که در بررسی و تحقیقات انجام شده توسط ماموران پلیس نیز مشخص شد هر دو مرد مذکور سارق هستند و با همدستی هم اقدام به سرقت تجهیزات صنعتی از کارگاه مالباخته کرده اند.

ملکوتی ادامه داد: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت از کارگاه مذکور اعتراف کردند همچنین در بازرسی از وانت این افراد نیز ۲۳ قلم تجهیزات صنعتی مسروقه از جمله قیچی آهن بر، انبردست، آچار و پیچ گوشتی کشف شد.

وی در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید