محمد صلاح : این فصل می‌توانیم هم فاتح لیگ قهرمانان شویم، هم لیگ برتر

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۴۴
    کد خبر :372468

محمد صلاح معتقد است تیم تحت‌هدایت یورگن کلوپ توانایی قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر و لیگ قهرمانان را دارد.

تیم فوتبال لیورپول در حالی امشب (سه‌شنبه) کارش را در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با میزبانی از پاری‌سن‌ژرمن در آنفیلد آغاز می‌کند که فصل گذشته تا فینال این رقابت‌ها پیش رفت، اما در آخرین گام ستاره مصری این تیم در فینال مصدوم شد و در نهایت هم با نتیجه 3 بر یک مغلوب رئال مادرید شدند و از رسیدن به قهرمانی باز ماندند.

محمد صلاح که فصل گذشته 44 گل برای سرخپوشان مرسی‌ساید به ثمر رساند، در گفت‌وگو با نشریه «فرانس فوتبال» گفت: فصل گذشته ما منچسترسیتی را حذف کردیم، سپس رمی را که در مرحله یک‌چهارم نهایی بارسلونا را از دور رقابت‌ها کنار زده بود، شکست دادیم. بازی با این دو تیم فوق‌العاده بود.

مهاجم مصری سرخپوشان مرسی‌ساید تصریح کرد: فصل گذشته ما مقابل تیم‌هایی که برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کردند، بازی کردیم، اما با این وجود موفق شدیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم، بنابراین می‌توانیم این فصل هم کاری که فصل گذشته کردیم را تکرار کنیم. اطمینان دارم می‌توانیم دوباره به فینال برسیم.

به گزارش تسنیم ،وی ادامه داد: ما حتی می‌توانیم این فصل هم فاتح لیگ قهرمانان شویم، هم لیگ برتر انگلیس. نمی‌خواهم خودمان را تحت‌فشار قرار دهم، اما هر چیزی ممکن است. به نظرم قرعه خوبی هم در لیگ قهرمان نصیب‌مان شد و با تیم‌های خوبی همگروه شدیم.

محمد صلاح در پایان در خصوص بازی امشب اظهار داشت: پاری‌سن‌ژرمن بازیکنان خیلی خوبی دارد و تیم بزرگی است. به دنبال این هستم که مقابل آنها بازی کنم. انتظار یک بازی لذت‌بخش و نزدیک را هم دارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید